خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره تسهیلات ویژه دربی پایتخت

باشگاه استقلال تسهیلات ویژه‌ای را برای هواداران در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا باشگاه استقلال تهران درباره تسهیلات ویِه دربی بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

باشگاه استقلال با همکاری موسسه اعتباری کوثر و سامانه 3090، اقدام به ایجاد تسهیلات بیشتر برای ارائه کارت بانکی هواداری موسسه اعتباری کوثر، برای هواداران استقلال نموده است.

هواداران استقلال که برای دیدار دربی راهی ورزشگاه آزادی میشوند، میتوانند با در اختیار داشتن کارت ملی، در همان ورزشگاه آزادی اقدام به افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی نمایند. به همین منظور 2 جایگاه در درب غربی و 2 جایگاه در درب شرقی ورزشگاه آزادی تعبیه شده تا هواداران استقلال به آسودگی و در همان محل، افتتاح حساب کرده و کارت خود را دریافت نمایند. موسسه کوثر دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی است و کارتی که در اختیار هواداران قرار میگیرد، قابلیت انجام کلیه عملیات بانکی را داشته و به شبکه شتاب نیز متصل است.

هوادارانی که این کارت را دریافت میکنند، از سود بالای بانکی بهره برده، با حضور در فروشگاههای طرف قرارداد با باشگاه استقلال از جمله فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، کفش ملی، رستورانهای پدر خوب، اینترنت آسیاتک و ...، از تخفیف ویژه علاوه بر سایر تخفیفات معمول این فروشگاه ها استفاده کرده و در قرعه کشی جایزه های استثنایی سامانه 3090 هم شرکت خواهند داشت و از همه مهمتر اینکه از تیم محبوب خود حمایت کرده و در توسعه باشگاه استقلال مشارکت می‌نمایند.

کد خبر : ۳۶۱۳۲۹