خبرگزاری کار ایران

با این قرعه کی‌روش در تیم ملی می‌ماند

ذوالفقارنسب: راه صعود به جام‌جهانی در گروه ما هموارتر است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: به نظر با توجه به گروهی که تیم ملی در آن قرار گرفته است به احتمال فراوان نتیجه لازم را خواهیم گرفت.

بیژن ذلفقارنسب، در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا در خصوص قرعه تیم ملی در انتخابی جام جهانی و همگروهی با کره‌جنوبی گفت: خوشبختانه ما در گروه مناسبی قرار گرفته‌ایم به نوعی می‌توان گفت که راه صعود به جام‌جهانی در این گروه هموارتر از گروه دیگر است. ما در این گروه با کشورهایی بازی خواهیم کرد که در طول چند سال اخیر بارها با آنها بازی های خوبی انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به سید بندی‌های انجام شده بین کره و ژاپن با توجه به با برنامه بودن فوتبال ژاپنی‌ها و شناخت کامل ما از کره جنوبی باعث می‌شود که به نوعی با اصلی ترین رقیبان در این گروه بازی روان تری انجام دهیم، بین عربستان و ازبکستان، هم گروهی ما با عربستان می‌توانست حاشیه‌های بسیاری به همراه داشته باشد که بازی با ازبکستان چنین حاشیه‌ای برای ما ندارد، هرچند در مقابل ازبک‌ها بازی آسانی پیش رو ندارم، بین امارات و چین، امارات هم همانند دیگر تیم‌های عربی از سبک بازی مخصوصی برخوردار است که او هم در گروه ما قرار نگرفت و چین به نظر قابل عبور تر از امارت است، بین عراق و قطر، با توجه با بازی سختی که ما در مقابل عراق در جام ملت‌های آسیا داشتیم می‌توانستیم نتیجه لازم را بگیریم ولی با توجه به فوتبال سنتی و افراطی قطر ما با انجام بازی حساب شده می‌توانیم این کشور را هم از پیش‌رو برداریم، در خصوص دو تیم  درجه دو آسیا تایلند و سوریه هم هیچ یک از دو تیم نمی توانستند برای‌مان خطرناک باشند.

وی در خصوص ماندن یا رفتن کی‌روش با توجه به قرعه‌ای که برای تیم ملی ایران به دست آمد گفت: به نظر با توجه به گروهی که تیم ملی در آن قرار گرفته است او هم می‌ماند و نتیجه لازم را هم خواهد گرفت.

کارشناس فوتبال ایران انتخابات ریاست فوتبال را یکی از مهم‌ترین عوامل صعود به جام‌جهانی خواند و اظهار داشت: با توجه به اینکه ریاست فداراسیون سکان دار هدایت فوتبال است و می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای را ایفا کند، همه ما امیدواریم که با یک انتخاب منطقی فوتبال ایران را در رقابت های جام‌جهانی فوتبال ببینیم. 

 

کد خبر : ۳۶۰۹۶۰