خبرگزاری کار ایران

کفاشیان نباید اینگونه از فوتبال کنار برود

زرینچه: پرسپولیس و استقلال قدرت یکسانی دارند

پیشکسوت استقلال گفت: نمی‌توان با تساوی استقلال برابر سپاهان همه نتایج خوبی که این تیم در طول فصل گرفته‌ است را ندیده بگیریم و این تیم را در دربی ناکام بدانیم.

جواد زرینچه، کاپیتان اسبق استقلال تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا گفت: از تساوی امتیازات دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که هر دو تیم از انرژی و قدرت یکسانی برخوردار‌اند و این موضوع نشان گر آن است که می‌توانیم انتظار بازی خوبی در شهرآورد تهران داشته باشیم.‌ نمی‌توان با تساوی استقلال برابر سپاهان همه نتایج خوبی که این تیم در طول فصل گرفته‌ است را ندیده بگیریم و این تیم را در دربی ناکام بدانیم. در خبرهایی که از اردوی استقلال به گوش می‌رسد به نظر می‌رسد شرایط تیم خوب است و بازیکنان آماده هستند دربی را با یک برد شیرین تمام کنند.

وی ادامه داد: لیگ امسال را می‌توان یکی از بهترین و جذاب ترین لیگ‌های چند سال اخیر دانست، در صدر جدول هر تیمی لغزش کند شاید قهرمانی را از دست بدهد و با توجه به هفته‌های پایانی وقتی هم برای جبران در اختیار ندارد و تمام تلاشی که در طول فصل انجام داده‌اند با یک نتیجه تساوی شاید بر باد برود، از این بابت به نظرم لیگ فوق‌العاده هیجان انگیز است.

زرینچه همچنین در خصوص وضعیت کی‌روش در تیم ملی اظهار داشت: درباره اینکه تیم ملی با کی‌روش نتایج خوبی گرفته و عملکرده وی قابل قبول است شکی ندارم ولی آنچه مشخص نیست این موضوع است که چرا وی مدام حرف از رفتن می‌زند. ما می‌بینیم که فدراسیون در حد توان خود تمام فضا را برای او فراهم می‌کند و همیشه شخص رئیس فدراسیون هم حامی اوست ولی او باز هم از شرایط ناراضی است. ما قبل از کی‌روش هم به جام‌جهانی رفته‌ایم و هم نتایج بهتر از زمان کی‌روش گرفته‌ایم و بازیکنان بزرگ بسیار داشته‌ایم، اینگونه موضوعات به نظر درست نیست که هرچه او بگوید ما قبول کنیم و وارد بازی او شویم.

کاپیتان اسبق استقلال در پایان ضمن تایید عملکرد علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌توان گفت که عملکرد او مشکلی نداشته ولی اگر بخواهیم به نتایج او نگاه کنیم می‌بینیم هرچه در توان داشته خرج فوتبال کرده است و نباید با نظر شخصی کسی کنار برود و در انتخابات شرکت نکند. اگر کفاشیان مورد قبول مجمع انتخابات نباشد رای نمی‌آورد و به خودی خود کنار می‌رود، متاسفانه بازی‌های سیاسی این روزها در حال نفوذ بیشتر به فوتبال است.

 

کد خبر : ۳۶۰۹۴۲