خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

ذوب‌آهن 1-2 تراکتورسازی؛ ذوبی‌ها از کورس قهرمانی خارج شدند/تراکتور مدعی شد

تیم تراکتورسازی با پیروزی مقابل میزبان خود در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، به رده چهارم جدول صعود کرد.

به گزارش ایلنا، در آخرین روز از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتورسازی در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک تیم تراکتورسازی به پایان رسید.

گل‌های ذوب‌آهن را مهدی رجب‌زاده (دقیقه 60- پنالتی) زد و بختیار رحمانی و خالد شفیعی نیز توانستند به ترتیب در دقایق 69 و 87 گل‌های تراکتورسازی را بزنند.

با این برد تراکتورسازی 41 امتیازی شد و در رتبه‌ چهارم جدول لیگ قرار گرفت و ذوب‌آهن نیز همان 38 امتیازی باقی‌ ماند و به رتبه ششم جدول سقوط کرد.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر
استادیوم: فولادشهر اصفهان / تماشاگر: 400 نفر
داور: موعود بنیادی‌فر ؛ کمک‌ها: سجاد طوری، فرهاد مروجی و مهدی مرجان‌زاده / ناظر: حیدر شکور


ذوب‌آهن

رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، علی همام، ولید اسماعیل، قاسم حدادی‌فر، احمد کامدار، دانیال اسماعیلی‌فر (83- محمدرضا حسینی)، احسان پهلوان (59- مرتضی تبریزی)، مهدی رجب‌زاده (77- محمدرضا عباسی) و کاوه رضایی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

تراکتورسازی

محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، کارلوس کاردوسو (76- خالد شفیعی)، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، آگوستو سزار، مهدی کیانی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی (64- آلویس نانگ)، ایوب کلانتری (62- بختیار رحمانی) و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی


اخطار

سینا عشوری(24) - کارلوس کاردوسو(59) - خالد شفیعی(87)  از تراکتورسازی

قاسم حدادی‌فر(62) - علی همام(76) - محمدرضا حسینی(89) از ذوب‌آهن


شرح گل

ذوب‌آهن 1- تراکتورسازی 0(دقیقه 60: مهدی رجب‌زاده): پنالتی که کاوه رضایی گرفته بود را مهدی رجب‌زاده با شوت محکم و بر خلاف جهت محمدرضا اخباری به سمت راست دروازه تراکتورسازی زد.

ذوب‌آهن 1 - تراکتورسازی 1(دقیقه 69: بختیار رحمانی): رحمانی هفت دقیقه پس از تعویضش پشت ضربه ایستگاهی که پشت محوطه نصیب تراکتورسازی شده بود قرار گرفت و توانست به شکل زیبایی توپ را به گوشه دروازه مظاهری بفرستد و بازی را یک بر یک مساوی کند.

ذوب‌آهن 1- تراکتورسازی 2(دقیقه 87: خالد شفیعی) ارسال رحمانی از سمت چپ زمین به تیر دوم را خالد شفیعی با ضربه سر زیبا و چکشی به گل دوم تراکتورسازی تبدیل کرد.

 

 

کد خبر : ۳۶۰۳۸۹