خبرگزاری کار ایران

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

در مورد واگذاری نفت صحبتی نمی‌کنم/ انتخابات فدراسیون فوتبال غیر قابل پیش بینی است

قنبرزاده گفت: به عنوان مدیرعامل نباید درباره واگذاری یا عدم واگذاری صحبت کنم.

منصور قنبرزاده، مدیرعامل نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در خصوص اینکه تیم واگذار شده یا نه صحبتی نمی‌کنم. هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است و همانند گذشته ما در قالب تیم نفت تهران به فعالیت خود ادامه می‌دهیم و برای کسب نتیجه در لیگ همچنان تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل به جایگاه بهتری برسیم.

وی ادامه داد: کادر فنی و بازیکنان تیم نفت با تلاش فراوان در حال اتمام لیگ هستند و این تلاش و غیرت آنها ستودنی است. کادر فنی نفت همواره نشان داده که در چه سطحی از مربیگری قرار دارد و علیرضا منصوریان یک مربی حرفه‌ای است و می داند چگونه با تمام مشکلات پیش رو چنین نتایج قابل قبولی بگیرد، ما در این فصل با مشکلات مالی بسیاری مواجه بودیم ولی در جدول لیگ برتر چهارم هستیم و در صدد کسب سهمیه آسیایی هستیم و همچنین روی کاغذ هم می‌توان نفت را یکی از شانس‌های قهرمانی قرار داد.

مدیر عامل باشگاه نفت تهران در مورد اظهارات مشاور حقوقی و بازرس باشگاه نفت تهران در خصوص نامه واگذاری تیم نفت تهران گفت: در مورد این موضوع صحبتی نمی‌کنم، ایشان از نظر جایگاهی که دارند چنین اطلاعاتی می‌دهند و من به عنوان مدیرعامل باشگاه جوابگوی چنین سوالاتی نیستم.

قنبرزاده انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را غیر قابل پیش بینی دانست و تاکید کرد: فوتبال یک پدیده اجتماعی است و مخاطبان بسیاری دارد، اینکه چه کسی در انتخابات پیروز شود مهم نیست، هرکس که به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شود باید به بهتر شدن وضعیت فوتبال کشور کمک کند و در کنار دیگر ارکان ورزشی پایه‌های فوتبال ایران را محکم‌تر کنند و با ایجاد اتحاد و همدلی سکان دار هدایت یک فدراسیون موفق شود. انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال غیر قابل پیش بینی است و به نظرم رقابت در انتخابات نزدیک است و باید صبر کرد.

 

کد خبر : ۳۶۰۲۵۳