خبرگزاری کار ایران

نعمتی: نمی‌دانم مشکل پرداخت نشدن حقوقم از کجاست

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۹۷۶

بانوی المپیکی کشورمان گفت: خوشبختانه حقوق مربوط به سهمیه پارالمپیک را دریافت می‌کنم اما نمی‌دانم مشکل پرداخت حقوق المپیکم از کجاست.

به گزارش ایلنا، زهرا نعمتی در حاشیه بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: از هاشمی درخواست دارم تا در صورت امکان زودتر از سایر ورزشکاران به ریو اعزام شوم چون پرواز 17 ساعته برای من مشکل است. وضعیت جسمانی من با سایر ورزشکاران متفاوت است، به علاوه بلافاصله بعد از مراسم افتتاحیه مسابقات تیراندازی با کمان آغاز می‌شود و من نیاز به زمانی دارم تا بتوانم بدنم را آماده کنم. اگر این شرایط باشد که یک هفته زودتر اعزام شوم برای من بسیار مناسب است.

وی در خصوص موافقت کیومرث هاشمی گفت: آقای هاشمی گفتند مشکلی وجود ندارد و به محض اسکان کاروان ایران می‌توانم وارد ریو شوم.

بانوی المپیکی کشورمان در خصوص پرداخت حقوقش توسط وزارت ورزش گفت: در جریان حقوقم نیستم. این موضوع را خدمت مسئولان وزارت ورزش اعلام کردم و از طرف فدراسیون هم در حال پیگیری است. خوشبختانه حقوق مربوط به سهمیه پارالمپیک را دریافت می‌کنم اما نمی‌دانم مشکل پرداخت حقوق المپیکم از کجاست و مقصر کیست.

وی در پایان در خصوص اینکه ایا پس از پایان المپیک به ایران باز می‌گردد یا در برزیل می ماند، گفت: این موضوع به هماهنگی بین کمیته ملی المپیک و پارالمپیک بستگی دارد اما امیدوارم شرایطی فراهم شود که پس از پایان المپیک و تا زمان آغاز پارالمپیک در برزیل بمانم چون رفت و بازگشت و پرواز طولانی در عملکردم در پارالمپیک تاثیر خواهد گذاشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز