خبرگزاری کار ایران

فردا برگزار خواهد شد

روز جهانی ورزش برای صلح و توسعه در آسایشگاه جانبازان ثارالله

بنا به گفته مدیر بین الملل فدراسیون ورزش کارگری مراسمی تحت عنوان ورزش برای صلح و توسعه فردا چهارشنبه رأس ساعت 10 صبح در آسایشگاه جانبازان ثارالله برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کارگری، فردا چهارشنبه همگام با پویش جهانی ورزش و صلح و در چارچوب «روز جهانی ورزش برای صلح و توسعه» مورخ 6 آوریل 2016 برابر با چهارشنبه 18 فروردین 1395 رأس ساعت 10 صبح در آسایشگاه جانبازان ثارالله مراسمی تحت عنوان ورزش برای صلح و توسعه برگزار خواهد کرد.

بنا به گفته دکتر اسماعیلی، این مراسم شامل دیدار و تکریم از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، سخنرانی، رونمایی از تندیس و لوگوی انجمن جوانمردی فتیان، برگزاری مراسم کارت سفید و ... با حضور جمع زیادی از جانبازان و رزمندگان، قهرمانان و مدال آوران کارگر، مدیران و مسئولان خواهد بود.

وی گفت این فدراسیون به مثابه متولی اصلی ورزش کارگری در کشور در راستای ایجاد شادابی و نشاط و همچنین افزایش بهره وری در میان جامعه مخاطب خود همواره تلاش نموده است تا در کنار فعالیت ها و برنامه های ورزشی، اقدامات فرهنگی و اجتماعی را نیز مدنظر داشته و نقش آفرینی در حوزه های چون صلح و محیط زیست را نیز وجهه همت خود قرار دهد.

 

کد خبر : ۳۵۸۹۲۳