خبرگزاری کار ایران

برای فتح ال‌کلاسیکو صورت گرفت؛

تبریک ویژه کارلوس کی‌روش به زین‌الدین زیدان

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به زین‌الدین زیدان برای فتح ال‌کلاسیکو تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌ روش متنی را در اختیار روزنامه رکورد پرتغال قرار داد که در آن به زین‌الدین زیدان برای پیروزی در نخستین ال‌کلاسیکویی که روی نیمکت کهکشانی‌ها نشسته تبریک گفت.

کی‌روش در این پیام آورده است: « به زیدان تبریک می‌گویم. او بعد از من در سال 2003 اولین مربی رئال‌مادرید است که اولین ال‌کلاسیکوی خود را با برد پشت سر می‌گذارد. او در سال 2003 در تیم ما حضور داشت که توانستیم به این مهم برسیم. به زیدان تبریک می‌گویم، همچنین برای کمکی که سال 2003 به من کردی که چنین تجربه‌ای را داشته باشم. در این دیدار یک رئال‌مادرید متمرکز و منظم را شاهد بودیم. این دیدار مصاف دو تیم بزرگ فوتبال جهان بود که هر دو در حال حاضر بهترین تیم‌های جهان هستند، نه دیداری که یک تیم از آنها بازیکنان بزرگی داشته باشند و یک تیم دیگر در ظاهر بازیکنان بزرگ ولی پوشالی در ترکیب خود داشته باشد».

وی در ادامه نوشته است: «رئال‌مادرید توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد و بازی آنها مبتنی بر ستاره‌های خود نبود بلکه برنامه خوبی که در تیم رئال بود باعث شد این تیم بتواند به موفقیتی بزرگ دست یابد. آنها بازی را با برنامه جلو بردند و برای تمام دقایق بازی برنامه داشتند. وقتی بازیکنان بزرگی داشته باشید، می‌توانید بارها و بارها به پیروزی برسید ولی بعضی مواقع برای اینکه قهرمان شوید، به اندازه کافی پیروز نشده‌اید. این در صورتی به وجود می‌آید که همه بازیکنان در مفهوم واژه «تیم» قرار گیرند و این برای همین ویژگی است که بازیکنان بزرگ توانایی بالای خود را نشان می‌دهند».

کد خبر : ۳۵۸۷۹۱