خبرگزاری کار ایران

لوزانو: به کسب سهمیه المپیک خوشبینم

لوزانو،سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام تلاشمان را برای کسب سهمیه انجام می‌دهیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، رائول لوزانو در هنگام ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: فکر می کنم که رویای حضور در المپیک مختص به مربی و کادر فنی نیست، بلکه تمامی بازیکنان، افراد شاغل در فدراسیون والیبال و ایرانیان برای کسب سهمیه لحظه شماری می کنند.

وی با بیان اینکه می دانم ایرانیان بی قرار برای حضور والیبال در المپیک هستند، گفت: کادر فنی و بازیکنان والیبال در این مدت تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به این هدف مهم دست یابیم.

سرمربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه مسابقات بسیار سختی در انتخابی المپیک خواهیم داشت، گفت: قول می دهم که تمام تلاشمان را برای کسب سهمیه انجام دهیم. تیم ایران تا کنون تمرینات خوبی داشته است و من به کسب سهمیه خوشبین هستم.

اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در مسابقات پیش رو از جمله انتخابی المپیک که از هشتم خردادماه آغاز می شود، از هشتم فروردین ماه با حضور 32 بازیکن آغاز شده است.

تمرینات تیم ملی والیبال از امروز دوشنبه با حضور لوزانو وارد فاز جدیدی خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک با تیم های استرالیا، چین، ژاپن (میزبان)، ونزوئلا، کانادا، لهستان و فرانسه برای چهار سهمیه المپیک که به تیم های اول تا سوم و بهترین تیم آسیایی تعلق می گیرد، مسابقه خواهد داد.

 

کد خبر : ۳۵۸۶۵۱