خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس در نیمه اول اصلاً بازی خوبی انجام نداد

کاشانی: قرارداد برانکو باید تمدید شود

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تمدید قرارداد برانکو جزو مصوبات هیات مدیره است و باید انجام شود.

جعفر کاشانی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی روز گذشته این تیم برابر سیاه‌جامگان گفت: پرسپولیس در نیمه اول اصلاً بازی خوبی را انجام نداد و تیم در نیمه نخست مانند همیشه نبود. اما در نیمه دوم بچه‌ها به خودشان آمدند و بازی در خور نام پرسپولیس را به نماش گذاشتند و خوشبختانه پاسخ زحمات خودشان و کادرفنی را هم با پیروزی که کسب کردند دادند.

وی ادامه داد: اما نکته مهم این بازی نبود تماشاگران بود که فکر می‌کنم خیلی حرف داشت. این حکم اصلاً منصفانه نبود، برای این که باشگاه نه در بخش بلیط فروشی و نه در قسمت ورود و خروج تماشگران نقشی ندارد و وقتی ما نظارتی در این زمینه‌ها نداریم، چطور توقع دارند که تماشگران را کنترل کنیم و مسئولیت تخلفات را برعهده ما می گذارند؟ تماشاگران عامل اصلی جذابیت فوتبال هستند و بازی دیروز هم اگر با حضور هواداران برگزار می‌شد قطعاً بسیار جذاب‌تر می‌شد.

سال گذشته در این روزها باشگاه پرسپولیس بدترین روزهای تاریخ خود را سپری می‌کرد و جدا از نتایج ضعیفی که کسب می‌کرد، درگیر حواشی بسیار زیادی بود. اما این روزها سرخپوشان روزهای خیلی خوبی را سپری می‌کنند و نه تنها جزو مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ هستند، بلکه در قیاس با سال‌های قبل، باشگاه پرسپولیس یکی از کم حاشیه‌ترین دوران خود را سپری می‌کند. رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پیرامون همین موضوع اظهار داشت: شما مرور کنید ببینید در این مدت چه کسانی از تیم و باشگاه‌ حمایت کردند. ما از روز اولی که تیم را برای فصل جدید تحویل گرفتیم، با اینکه کمی زمان از دست داده بودیم، ولی برنامه مشخصی داشتیم و با توجه به اینکه از همان موقع دنبال جوان کردن تیم بودیم، می‌دانستیم که تیم نیاز به زمان خواهد داشت تا به روند خوب برسد و نتیجه بگیرد و باید از تیم حمایت کرد. البته من معتقدم که پرسپولیس باز هم بهتر از این خواهد شد و روزهای بهتری برای تیم، باشگاه و هواداران در پیش است.

وی در پاسخ به این سوال که شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل را چقدر می‌دانید گفت: تیم قطعاً شانس قهرمانی دارد، اما ما به قهرمانی‌های مقطعی فکر نمی‌کنیم و در حال حاضر پیش رفتن باشگاه به سمت و سوی حرفه‌ای شدن برای ما بسیار مهم‌تر است. امیدوارم که زمان و شرایط هم فراهم باشد تا بتوانیم کاری را که آغاز کرده‌ایم به پایان برسانیم و پرسپولیس تبدیل به یک باشگاه حرفه‌ای شود. اینکه ما الان استادیوم اختصاصی داریم بسیار مهم است و با توجه به همین زیرساخت‌ها امیدوارم پرسپولیس با حمایت هواداران و مسئولان به شرایطی برسد که موفقیت‌های تیم از حالت موقتی به دائمی تبدیل شود. دغدغه ما این است که پرسپولیس سال بعد شرایط بسیار بهتری نسبت به الان داشته باشد و تیم به مرتب قدرتمندتری داشته باشیم.

وی در همین رابطه افزود: اگر در سال‌های گذشته هم توجه بیشتری به شرایط دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می‌شد الان تیم ملی بسیار خوبی داشتیم، چون تجربه نشان داده است که هر وقت این دو تیم شرایط خوبی داشته‌اند، تیم ملی هم روزهای خوبی را پشت سر گذاشته است.

در پایان جعفر کاشانی در واکنش به صحبت‌های طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر تمدید قرار برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم نیز گفت: آقای طاهری مصوبات هیات مدیره را انجام می‌دهد و تمدید با برانکو هم جزو دستورالعمل‌های ما بوده است که باید انجام شود. عملکرد برانکو از همان ابتدا هم مورد تایید و حمایت ما بود و کارهای تمدید قرارداد او هم باید در روند خودش انجام شود که امیدوارم همه چیز با شرایط مناسب پیش برود و این کار نیز به وقت مناسب خودش انجام شود.

 

کد خبر : ۳۵۸۵۸۹