خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا

ذوب آهن- بنیادکار؛ نبرد شش امتیازی شاگردان گل‌محمدی

نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، فردا میزبان بنیادکار ازبکستان است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، تیم فوتبال ذوب آهن یکی از سه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، در چهارمین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها، فردا در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان تیم بنیادکار ازبکستان خواهد بود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در سه بازی قبلی خود با یک برد در نخستین دیدار مقابل لخویا در قطر و دو تساوی برابر لخویا در اصفهان و بنیادکار در ازبکستان و کسب 5 امتیاز، به دلیل تفاضل کمتر نسبت به تیم النصر عربستان در رده دوم جدول قرار دارند و برای اینکه بتوانند کار صعود خود به دور بعدی را تا حدود زیادی راحت کنند، نیاز دارند تا از بازی خانگی فردای خود، سه امتیاز کامل را برابر حریف ازبک خود به دست بیاورند.

ذوب‌آهن که در آخرین بازی خود در لیگ برتر، مقابل گسترش فولاد متحمل شکست تلخ و سنگین 4-3 شد، در هشت دیدار اخیرش در لیگ ایران تنها یک پیروزی به دست آورده و موفقیت در رقابت‌های آسیایی می‌تواند به این تیم انگیزه بیشتری برای ادامه رقابت‌های لیگ دهد.

در سوی دیگر این میدان تیم بنیادکار که روند خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا نداشته، قرار دارد. بنیادکار در لیگ ازبکستان که به تازگی فصل جدیدش آغاز شده با 7 امتیاز از سه بازی در رده ششم قرار دارد و برای امیدوار ماندن به ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان محکوم به پیروزی برابر ذوب آهن است و این مسئله می‌تواند باعث شود تا این تیم بازی تهاجمی‌ای را مقابل نماینده ایران به نمایش بگذارد.

با توجه به اینکه ذوب‌آهن دو بازی پایانی خود با النصر را باید در کشوری بی‌طرف برگزار کند و به اجبار از امتیاز میزبانی محروم است، باید در آخرین بازی خانگی خود سه امتیاز را کسب کند تا در دو دیدار پایانی مشکلی نداشته باشد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران و بنیادکار ازبکستان ساعت 20 روز سه‌شنبه در اصفهان برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر : ۳۵۸۵۳۵