خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزارت ورزش به موفقیت تیم کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۷۲۰

وزارت ورزش‌وجوانان صعود ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، به دنبال صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و صعود به جام ملت‌های 2019 امارات وزارت ورزش‌وجوانان طی پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

در پایگاه خبری وزارت ورزش‌وجوانان آمده است:

وزارت ورزش‌وجوانان در پیامی صعود مقتدارنه تیم ملی کشورمان به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 و کسب جواز حضور در جام ملت‌های 2019 آسیا را حاصل تلاش و همدلی ملی‌پوشان کشورمان و حمایت‌های همه جانبه تماشاگران مشتاق و فوتبال دوست ایران در سایه مدیریت کادر فنی دانست. متن پیام به شرح زیر است: «آنچه روز گذشته برابر دیدگان تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی و میلیون‌ها بیننده در سراسر کشور و جهان رخ داد، نتیجه تحقق شعار همدلی و همراهی بود که به صعود تیم ملی کشورمان به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 و کسب جواز حضور در جام ملت‌های 2019 آسیا منجر شد و شادی را به مردم فهیم ایران هدیه کرد.

وزارت ورزش‌وجوانان بر این باور است با تکیه بر همت و غیرت جوانان این سرزمین و ارتقای سطح فنی و کسب دانش علمی در هر حوزه‌ای به ویژه ورزش، می‌توان بلندترین قله‌های افتخار را فتح کرد و آنچه روز گذشته در ورزشگاه آزادی به وقوع پیوست بیانگر نمایشی تحسین برانگیز از یک بازی فنی بود.

این مجموعه امیدوار است تداوم موفقیت‌های ورزشکاران ایران اسلامی از جمله ملی‌پوشان فوتبال در میادین بزرگ‌تر تداوم یافته و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در دستان این جوانان به اهتزاز درآید».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز