خبرگزاری کار ایران

در ایران شرایط از هر نظر عالی بود

کارو: ایران استحقاق این را داشت که برنده بازی باشد

سرمربی تیم ملی عمان بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ایران در نشست خبری پایان بازی گفت: ما نتیجه را واگذار کردیم، چرا که بازی سختی برای ما بود. از قبل هم می‌دانستیم با حریف سختی بازی داریم.

به گزارش ایلنا، خوان رامون لوپس کارو بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ایران در نشست خبری پایان بازی گفت: ما نتیجه را واگذار کردیم، چرا که بازی سختی برای ما بود. از قبل هم می‌دانستیم با حریف سختی بازی داریم.

وی ادامه داد: بازی فیزیکی بود و فکر کنم ایران استحقاق این را داشت که برنده بازی باشد. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم،‌ چرا که آنها هر کاری که می‌توانستند در زمین انجام دادند، اما مقابل حریفی بسیار قوی بازی می‌کردند.

سرمربی تیم ملی عمان در پاسخ به این پرسش که حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی چقدر در شکست تیم عمان در این دیدار نقش داشت، تصریح کرد: در اینجا شرایط از هر نظر عالی بود. چه از نظر زمین و چه امکانات میزبانی. حضور تماشاگران نیز فوق‌العاده بود و من برای تیم ملی ایران و تماشاگرانش آرزوی موفقیت می‌کنم.

لوپس کارو در مورد اینکه تیمش چقدر شانس راهیابی به مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 را دارد، گفت:‌ من الان از نتایج سایر گروه‌ها خبر ندارم، اما فکر نمی‌کنم شانس زیادی برای صعود داشته باشیم. برای ما مهم بود که در مرحله انتخابی عملکرد خوبی داشته باشیم و خودمان را برای آینده آماده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد تیم ایران را چطور دیدید، خاطر نشان کرد: من از عملکرد تیم ایران تعجب نکردم. توقع این را داشتم که تیم ایران مقابل ما قدرتمند ظاهر شود و قدرتش را از جنبه‌های مختلف نشان دهد. ما حتی پیش‌بینی می‌کردیم تیم ایران در دقایق ابتدایی روی دروازه‌مان فشار بیاورد تا به گل برسد.

 

کد خبر : ۳۵۷۶۵۸