خبرگزاری کار ایران

محمدی: در رویایم به طلای المپیک فکر می‌کنم

آزادکار ملی پوش کشورمان گفت: من تمام تلاشم را انجام می‌دهم که در مسابقات انتخابی تیم ملی موفق عمل کنم و در المپیک حضور داشته باشم، در رویاهایم به مدال طلای المپیک فکر می‌کنم.

سید احمد محمدی، ملی‌‍پوش آزادکار کشورمان در مسابقات جهانی لاس وگاس در کمال شگفتی در مرحله نیمه نهایی توسط حریف کوبایی الاصل ایتالیا ضربه فنی شد. وی در ادامه طغرل عسگراف  قهرمان المپیک لندن را شکست داد و به مدال برنز رسید. محمدی در همین رقابتها یکی از سهمیه‌ها المپیک را کسب کرد و در حال حاضر خود را برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می‌کند.

احمد محمدی، آزادکار کشورمان در مورد شرایط تمرینات خود به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در حال حاضر شرایط خودم و کشتی‌گیران دیگر بسیار خوب است و با انگیزه زیادی در تمرینات شرکت می‌کنیم. مسابقات انتخابی تیم ملی را هم در پیش داریم که امیدوارم هرکس لایق‌ تر بود دو‌بنده تیم ملی را در مسابقات المپیک بپوشد.

او ادامه داد: هر کشتی‌گیری دوست دارد در المپیک حاضر باشد من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما کشتی را نمی‌شود از قبل پیش‌بینی کرد، من تمام تلاشم را انجام می‌دهم که در مسابقات انتخابی تیم ملی موفق عمل کنم و در المپیک حضور داشته باشم، در رویاهایم به مدال طلای المپیک فکر می‌کنم و امیدوارم این رویا به واقعیت تبدیل شود.

دارنده مدال برنز جهانی لاس وگاس ضمن تبریک سال نو، در پاسخ به این سوال که سال 94 برای او و کشتی آزاد چگونه بوده است گفت: مسابقات زیادی در سال 94 داشتیم که هم تیم ایران در این مسابقات خوب نتیجه گرفت هم بازیکنان تمام تلاش خودشان را انجام دادند،.روزی نمی‌شود که ما در تمرین کم کاری کنیم و به حرفمان فکر نکنیم. در کل سال ۹۴ سال خیلی خوبی برای من و کشتی بود و امیدوارم که سال بعد هم که المپیک را پیش رو دارد برای ما موفقیت‌آمیز باشد.

 

 

کد خبر : ۳۵۶۷۵۶