خبرگزاری کار ایران

دبیری: کفاشیان خودش داوطلبانه خواست در انتخابات نباشد

عضو هیأت رئیسه در ارتباط با اینکه آیا کفاشیان تهدید شده یا به انتخابات نیاید، گفت: او نگفته که تهدید شده بلکه به تعامل رسیده تا در انتخابات نیاید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، شهرام دبیری بعد از جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قرار شد با تعاملی که صورت می‌گیرد نامه‌ای به وزارت ورزش بدهیم تا طی آن اساسنامه به هیأت دولت برود و به تصویب برسد.

وی در مورد اینکه آیا اساسنامه تغییر می‌کند، اظهار داشت: فقط قرار شد اساسنامه برای تصویب به هیأت دولت برود تا اساسنامه در موعد مقرر تصویب شده و مجمع فدراسیون فوتبال سر زمان مقرر برگزار شود.

عضو هیأت رئیسه در پاسخ به این سؤال که آیا زمان انتخابات تغییر می‌کند و دوباره باید ثبت‌نام صورت بگیرد، عنوان کرد: ثبت‌نام انجام شده و کارها پیش می‌رود امیدوارم با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود در فروردین اساسنامه تصویب شده و کارها طبق روال جلو برود.

دبیری در مورد اینکه پس حضور کفاشیان با این تفاسیر در انتخابات منتفی است، خاطرنشان کرد: او از خودگذشتگی کرد و به خاطر فوتبال کنار رفت و گفت اگر این موضوعات به خاطر اوست کنار می‌رود تا به خاطر کفاشیان کارها عقب نیفتد. او می‌توانست کاندیدا شود که نشد.

وی در مورد اینکه اگر این اساسنامه تصویب نشود‌، چه اتفاقی می‌افتد، گفت: قرار نیست ایرادی به اساسنامه وارد شود و قرار است برای گرفتن مصوبه به آنجا برود.

دبیری در مورد اینکه بدین ترتیب 8 سال فعالیت فدراسیون غیرقانونی بوده است، عنوان کرد: موضوع به این شکل بوده که گفته می‌شد در سال 86 اساسنامه به تصویب هیأت دولت رسیده اما دبیر وقت هیأت دولت اعلام کرده اساسنامه به تصویب نرسیده و این توافق صورت گرفته که اساسنامه تائید شود.

دبیری در مورد اینکه این مسئله چه ربطی به نیامدن کفاشیان دارد، اظهار داشت: او داوطلبانه در انتخابات شرکت نکرد نه اینکه از او بخواهند برای انتخابات ثبت‌نام نکند. کفاشیان برای رفع ابهام به انجام امور بدون مشکل تصمیم گرفت به انتخابات نیاید.

عضو هیأت رئیسه در ارتباط با اینکه آیا کفاشیان تهدید شده یا به انتخابات نیاید، گفت: او نگفته که تهدید شده بلکه به تعامل رسیده تا در انتخابات نیاید.

وی در مورد مصاحبه تند وزیر علیه فدراسیون عنوان کرد: کفاشیان خودش داوطلبانه خواسته در انتخابات نباشد.

دبیری در پایان گفت: در جلسه امروز مصوب کردیم که به اعضای تیم ملی فوتسال بابت قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 10 میلیون تومان پاداش داده شود.

وی در مورد زمین تمرین تیم ملی بزرگسالان هم عنوان کرد: بحثی در این مورد نشده است.

 

کد خبر : ۳۵۵۳۱۹