خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانم درباره اشتباهات فردی کاری انجام بدهم

دایی: تیم برتر میدان بودیم/موقعیت‌های ما بیشتر از پرسپولیس بود

سرمربی تیم صبای قم می‌گوید تیمش در این بازی بهتر از پرسپولیس بوده و فقط روی یک اشتباه ناشیانه شکست خوردند.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سخت و در هر دو نیمه پایاپای بود. در این بازی موقعیت‌های ما بیشتر از پرسپولیس بود و متأسفانه اشتباه کردیم و روی اشتباه بد نتیجه بازی را دادیم. چند بازی اشتباهات دست از سر ما بر نمی‌دارد. ما در کار فنی و تیمی خوب بودیم، اما اشتباهات فردی را نمی‌توانم به آن صورت حل کنم و اشتباه ناشیانه باعث شد، ببازیم.

وی ادامه داد: ما در این بازی و در نیمه دوم به جز چند دقیقه‌ای که باد روی بازی تأثیر گذاشته بود توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و تا دقیقه 90 و اندی تلاش کردیم که گل خورده را جبران کنیم، اما موقعیت‌ها را به بیرون زدیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: ما از ابتدای فصل خوب تمرین کردیم، خوب کار کردیم  با همه مشکلاتی که داشتیم شرایط خوبی را در تمرینات دنبال کردیم، اما بدشانسی می‌آوریم. ما اشتباهات‌مان زیاد است و امیدوارم این اشتباهات دست از سرمان بردارد. مطمئناً با یک برد همه چیز تغییر می‌کند و ما تمام سعی و تلاش‌مان را خواهیم کرد در بازی‌هایی که پیش روی ماست موفق عمل کرده و امتیاز لازم را کسب کنیم.

دایی در خصوص اینکه چرا در این بازی ابوالفضل ابراهیمی را روی نیمکت نشانده بود، گفت: ما در این بازی سعی کردیم از پیام صادقیان و پاس‌های در عمق او استفاده کنیم که به دلیل نوع بازی پرسپولیس این اتفاق رقم نخورد. در نیمه دوم تصمیم گرفتیم ابراهیمی را به بازی بیاوریم که جزو بچه‌های خوب و بااخلاق تیم ماست. زمانی هم که او به بازی آمد، عملکرد خوبی داشت.

علی دایی در نشست خبری خاتمه دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر کنم بازی سخت و پایاپایی بود به خصوص در نیمه اول که هر دو تیم کار خاصی انجام ندادند. باز هم مثل بازی های قبل یک اشتباه سبب شد گل بخوریم و در نیمه دوم تمام تلاش خود را کردیم که برگردیم اما نشد.

وی افزود: به هیچ عنوان استحقاق باخت را نداشتیم و توپی روی دروازه ما نیامد. تیم ما از لحاظ گروهی و تیمی خوب کار می کند اما اشتباهات بچه گانه تنها مشکل ماست که کمر تیم را شکسته است. ما داریم خودکشی می کنیم. 7 بازی را از دست داده ایم و جایگاه خود را به راحتی از دست دادیم.

سرمربی صبا خاطرنشان کرد: درباره مشکل گلزنی کار خاصی نمی شود کرد. گلزن باید مادرزاد باشد. با تمرینات او تنها تقویت می شود. ما داریم روی مسایل هجومی کار می کنیم. به خوبی صاحب موقعیت می شویم اما از دست می دهیم.

 

کد خبر : ۳۵۴۷۶۲