خبرگزاری کار ایران

جلالی: اطمینان دارم که در بازی‌های پس از عید تیم بهتری می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی شد تیمش در مصاف با ذوب‌آهن نیمی از بازیکنان خود را در اختیار نداشته است.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن که به نتیجه تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: بازی سختی بود، به این دلیل که نصف تیم را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم و ما از بازیکنان زیر 21 سال استفاده کردیم.

«بازی به دلیل اینکه در حمله کارایی نداشتیم در ادامه سخت‌تر شد»، وی با بیان این جمله افزود: همین‌که خط دفاع خوب عمل کرد و یک امتیاز گرفته‌ایم برای ما مهم بود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که «آیا برای تساوی به زمین آمده بودید؟»، خاطرنشان کرد: پنج بازیکن را در اختیار نداشتیم و چند بازیکن زیر 20 سال در ترکیب اصلی‌مان بودند. هر چه موجودی داشتیم بازی کردند. زمانی که در حمله قوی نباشید به حریف موقعیت می‌دهید و به دلیل اینکه دیگر خط‌ها خوب بودند به تساوی رسیدیم.

وی درباره مشکلات پیشین خود با هواداران حاضر در ورزشگاه فولادشهر و اظهاراتی که در این زمینه داشته بود، تصریح کرد: زمانی که یک آهنگ را گوش دهید و خاطره بدی داشته باشید نسبت به یک ترانه حس بد پیدا می‌کنید. زمانی که از یک ورزشگاه خاطره بدی دارید و با الفاظی که حق نباشد مواجه شوید دلیلی برای اظهاراتی که من در مورد بازی در فولادشهر داشتم، می‌شود. البته امروز مشکلی نبود و آذری با من صحبت کردم. دلیل ندارد برای یکدیگر کری‌خوانی کنیم.

جلالی درباره آینده سایپا در لیگ بیان کرد: زمانی که با چنین بضاعتی از ذوب‌آهن مساوی گرفتیم نشان از شایستگی تیم دارد، اما من این اطمینان را دارم که در بازی‌های پس از عید تیم بهتری می‌شویم.

 

کد خبر : ۳۵۴۶۴۰