خبرگزاری کار ایران

این برد را تقدیم به خانواده دارستانی می‌کنیم

منصوریان: دوستان وزارت نفتی‌مان خودشان را به خواب زده‌اند

منصوریان گفت: مشکلی که داریم این است که ما باید در داخل خودمان مبارزه کنیم. من از دوستان وزارت نفتی خودم تمنا دارم که خودشان را به خواب نزنند و بیدار شوند.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر نفت مقابل گسترش فولاد گفت: این برد را تقدیم مربی بدنسازمان مرحوم دارستانی می‌کنیم که به شدت جای خالی‌اش را در تیم احساس می‌کنیم. خوشحالیم از اینکه توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. سه موقعیت گل به دست آوردیم که هر سه آنها به تیر دروازه برخورد کرد.

وی اضافه کرد: به بازیکنانم گفته بودم مدل زمینی که گسترش فولاد در آن بازی می‌کند به تناوب بهتر از زمین ورزشگاه تختی است. آنها در زمینی تمرین می‌کنند که بسیار کیفیت خوبی دارد و در دقایقی از بازی هم مشاهده کردید که آنها با این زمین غریبه بود. با احترام زیادی که به گسترش فولادی‌ها دارم ما عملکرد خوبی داشتیم و از بازیکنانم راضی هستم.

منصوریان در خصوص مشکلات مالی نفت تهران گفت: ما شب گذشته به هتل نرفتیم علت این موضوع این بود که منابع مالی برای رزرو هتل نداشتیم و ما نمی‌توانستیم خودمان را بدهکار کنیم. هیچ پولی نداریم و  هتل نرفتیم اما این موضوع نباید یک آدرس غلط باشد به این معنی که در بازی‌های آینده ما حتما پیروز میدان خواهیم شد. در زمانی در شرایط خوبی قرار داشتیم و من نمی‌دانم که چرا به مشکلات ما توجه نمی‌شود.

سرمربی نفت تهران اظهار داشت: در سال گذشته در عربستان شرایط خوبی داشتیم و پیروزی خوبی به دست آوردیم، در آن موقع دوستان در وزارت نفت ما را حمایت کردند اما  بعد از 5 یا 6 ماه توجهی به ما نمی‌شود. دوستان پوست کلفت وزارت نفتی‌مان خودشان را به خواب زده‌اند و باید بیدار شوند. باید به آنها بگویم که بازیکنان من دیده شدند و این بازیکنان سال گذشته به احترام مردم کلاه از سر خود برداشتند. ما در جده سال گذشته سه بار حیدر حیدر گفتیم. این را هم باید بگویم ورزش اول ما در ایران فوتبال است.

منصوریان در ادامه گفت: مشکلی که داریم این است که ما باید در داخل خودمان مبارزه کنیم. من از دوستان وزارت نفتی خودم تمنا دارم که خودشان را به خواب نزنند و بیدار شوند. 

وی در خصوص بحث خصوصی شدن فوتبال کشورمان گفت: در خصوص بحث خصوصی شدن صدها کیلومتر با این موضوع فاصله داریم. در بحث برند و اسپانسر هیچ جذابیتی برای دیگران نداریم. این را باید هم بگویم که در بحث خصوصی شدن سه تیم در ایران وجود دارند که می‌توانند خصوصی باشند پرسپولیس و استقلال و تیم سوم تیم تراکتورسازی است. من سال گذشته فهمیدم که این تیم منبعی چون هواداران دارد. به این ترتیب وقتی که ما از نظر برند و اسپانسری نداریم باید ردیف بودجه‌ای برای ما تعیین کنند. اگر شرایط کنونی حکمفرما باشد ما هم به سرنوشت تیم‌هایی چون بانک ملی و در حال حاضر راه‌آهن دچار می‌شویم. 

 

کد خبر : ۳۵۴۶۳۷