خبرگزاری کار ایران

بازی، بازی اعصاب بود

استیماچ: تقسیم امتیازات عادلانه‌تر بود/سپاهان آینده درخشانی دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در روزی که مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود، سه امتیاز بازی را به دست آوردیم.

به گزارش ایلنا، ایگور استیماچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که جلو برویم. البته هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم. امروز بازی بسیار سختی برای هر دو تیم بود و هر دو تیم تحت‌فشار بودند.

وی افزود: برای من خیلی مهم بود که این بازی را با پیروزی پشت سربگذاریم. در آسیا فشار زیادی روی تیم بود و به همین دلیل امروز با آمادگی کامل وارد بازی نشدیم.

استیماچ تصریح کرد: از آنجا که امروز آمادگی کامل برای بازی نداشتیم در سیستم تیم تغییراتی ایجاد کردیم تا گل نخوریم  و تیم سیاه‌جامگان برای‌مان فضا ایجاد کرد و توانستیم به دروازه آنها نزدیک شویم.

سرمربی تیم سپاهان با بیان این مطلب که تیم سیاه‌جامگان پرس خوبی روی حریفان انجام می‌دهد، گفت: با آنالیزهایی که انجام دادیم تصمیم گرفتیم که از مرکز زمین حمله نکنیم.

وی با بیان این مطلب که شاید هم در این مسابقه تقسیم امتیازات، عادلانه‌تر بود، عنوان کرد: با موقعیت‌هایی که شیمبا از دست داد، می‌توان گفت که ما کمی بهتر و لایق‌تر بودیم و به تک تک بچه‌ها تبریک می‌گویم.

استیماچ گفت: از تیم سیاه‌جامگان به خاطر میهمان نوازی و خوش‌آمدگویی‌های‌شان تشکر می‌کنم و برای‌شان آرزو دارم در بازی‌های آینده به موفقیت برسند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه این دومین پیروزی تیمش در لیگ بود، گفت: هرچند خیلی پیروز نشده‌ایم، اما در بسیاری از بازی‌ها حق‌مان برد بود که متأسفانه به دلایل خاصی موفق به برد نشدیم.

وی افزود: امروز یک برد واقعاً خوب کسب کردیم. البته فوتبال همین است و آنچه اهمیت دارد، این است که در این مدت میانگین سنی تیم را سه چهار سال پایین آوردم. با این روال سپاهان آینده بسیار درخشانی خواهد داشت و باید به آینده اطمینان داشته باشیم.

 

کد خبر : ۳۵۴۶۳۰