خبرگزاری کار ایران

کامیابی‌نیا به بازی با صبا نمی‌رسد

برانکو: انتظار دارم طارمی بیشتر گل بزند/همیشه بیرون خانه بهتر بوده‌ایم

وی در مورد انتخاب طارمی به عنوان بهترین بازیکن تاکید کرد: به طارمی تبریک می‌گویم و انتظار دارم انگیزه‌ای باشد که بیشتر گل بزند.

برانکو ایوانکوویچ در مورد بازی مقابل صبا اظهار داشت: صبا تیم بسیار محکمی است و بازی شبیه تراکتورسازی در انتظار ما است. دوئل و دوندگی بالایی خواهیم داشت مانند همه تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند. بازی رفت یک بر یک شدیم و جام شهدا هم باختیم.

وی ادامه داد: صبا مربی سابق تیم ملی را دارد و این تیم توانست بازی 2 بر صفر باخته سپاهان را مساوی کنند.

برانکو در مورد بازیکنان مصدومش تاکید کرد: همیشه یک نفر را کم داریم. بازی با ذوب‌آهن دفاع راست ما حیدریه بود که باید بازی را می‌بردیم. در این دیدار کمال کامیابی‌نیا را هم نداریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد سبک بازی تیمش تصریح کرد: انتظار بازی سختی داریم. سعی می کنیم بازی خود را تحمیل کنیم و می دانیم که بازی سختی خواهیم داشت.

وی در مورد اتفاقاتی که در دیدار تراکتورسازی رقم خورد و فشارهایی که روی بنگر است گفت: به آقایی بابت آن حرکت حمله نمی‌کنند؟‌! بعد از خطای او بود چرا به بنگر ایراد گرفته‌اند؟! او حالا تکل غیرفنی زد و جریمه آن را هم دید.

برانکو در مورد اینکه امکان دارد کمیته انضباطی بنگر را جریمه سنگین کند تاکید کرد: طبیعی است زیرا بازیکن پرسپولیس است و می‌تواند سنگین باشد.

وی در مورد اینکه علی دایی مربی صباست خاطرنشان کرد: علی دایی حرفه‌ای است و طبیعی است که بهترین چیزها را برای خودش می‌خواهد. پرسپولیس هم که تیم خودش است و طبیعی است که می‌خواهد این تیم را شکست دهد.

وی در مورد اینکه تیمش روی زمین خوب بازی می‌کند و زمین قم ناهموار است تاکید کرد: اگر یادتان باشد بازی‌های بیرون را بهتر از خانه انجام داده‌ایم. دیروز هم گفتم که نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود اما نگران زمین و چیز دیگری نیستیم اگر آن طوری که باید باشیم در آن موقع کمتر تیمی مقابل ما می‌تواند بایستد. تراکتورسازی هم که تیم خوبی است مقابل ما فقط یک شانس صد در صد گل داشتند. با احترام به تمامی حریفان در تمام بازی‌ها به دنبال برد هستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نتایج تیمش مقابل صبا که امسال رقم خورده گفت: برای برد به زمین می‌رویم. بازی راحتی نخواهد بود اما همه تلاش خود را می‌کنیم که ببریم بازیکنان با میل و رغیبت بازی می‌کنند و این بسیار مهم است. بازیکنان افتخار می‌کنند که بازیکن پرسپولیس هستند. به هر حال بازی باخت و برد دارد.

برانکو در مورد اینکه امروز قبل از تمرین با رامین رضاییان صحبت کرده گفت: من همیشه با بچه‌ها صحبت می‌کنم آنها را راهنمایی می‌کنم. بازیکنان جوان هستند و راه زیادی دارند.

وی در مورد اینکه نگران داوری نیست گفت: در بازی تراکتورسازی روی طارمی خطای پنالتی شد نگران هستیم و می‌دانیم چه فشارهایی است اما عمدی نیست.

برانکو در مورد نقاط ضعف صبا خاطرنشان کرد: صبا نقاط ضعف ندارد. همه تیم خوب هستند.

وی در مورد انتخاب طارمی به عنوان بهترین بازیکن تاکید کرد: به طارمی تبریک می‌گویم و انتظار دارم انگیزه‌ای باشد که بیشتر گل بزند.

برانکو در مورد اینکه به چه کسی رای داده تاکید کرد: معلوم است که بیشتر از همه بازیکن خودم را دوست دارم. فقط به طارمی رای می‌دهم.

 

کد خبر : ۳۵۳۹۰۹