خبرگزاری کار ایران

خانواده‌ام مخالف کاندیدا شدنم بودند

اینفانتینو: همسرم لبنانی است بنابراین با عرب‌ها بیگانه نیستم

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۸۴۴

رئیس جدید فدراسیون جهانی فوتبال اظهار داشت که خانواده‌اش در ابتدا با کاندیداتوری‌اش برای ریاست فیفا مخالف بودند.

به گزارش ایلنا، جانی اینفانتینو رئیس جدید فدراسیون جهانی فوتبال در جدیدترین مصاحبه‌اش اظهارات جالبی را درباره مخالفت اولیه خانواده‌اش در کانداید شدن برای ریاست فیفا مطرح کرد.

اینفانتینو در مصاحبه با روزنامه اخبار ورزشی مصر گفت: من 5 ماه قبل اصلا به فکر کاندیدا شدن در انتخابات ریاست فیفا نبودم. تمام تمرکزم این بود که به عنوان دبیرکل یوفا کار کنم تا رقابت‌های یورو 2016 فرانسه را به بهترین شکل ممکن برگزار کنم.

رئیس جدید فیفا از مخالفت خانواده‌اش در کاندیداتوری برای ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال پرده برداشت و گفت: در ابتدا خانواده‌ام کاملا مخالف این موضوع بودند اما رفته رفته با حمایت همه جانبه دوستانم قبول کردند. مادرم نگرانم بود که با کاندیدا شدن برای ریاست فیفا آرامش از خانواده‌ام گرفته شود. من چهار خواهر دارم و آنها دوست دارند  که تنها برادرشان نزد آنها باشد.

اینفانتینو درباره انتخابات گذشته و رقابتش با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا و علی بن حسین رئیس فدراسیون فوتبال اردن گفت:  این رقابت هرگز باعث شکاف بین ما نمی‌شود آنها کماکان دوست من هستند. من با کشورهای عربی بیگانه نیستم و با بسیاری از کشورهای عربی ارتباط زیاد دارم. من در آینده نزدیک دوست دارم با مصر و کشورهای آفریقایی و عربی ارتباط زیاد داشته باشم و با آنها بیگانه نیستم زیرا همسرم لبنانی است و خانواده‌ام دوست دارند در بیروت یا دبی زندگی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز