خبرگزاری کار ایران

هلمکه توافقی از استقلال جدا شد و نگران شکایت او نیستیم

افشارزاده: در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نمی‌کنم

سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید نگران شکایت بازیکن خارجی پیشین این تیم نیست.

بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در واکنش به خبر شکایت هندریک هلمکه بازیکن فصل پیش این تیم به فیفا در خصوص پرداخت نشدن مطالباتش گفت: به هیچ وجه هلمکه در این مورد حقی ندارد و ما هم با ارسال یک دفاعیه به فیفا و فرستادن کلیه مدارک لازم در این زمینه، به شکایت این بازیکن اعتراض کرده‌ایم و مطمئن هستم که اعتراض ما پذیرفته هم خواهد شد.

وی ادامه داد: سال قبل، پیش از جدایی هلمکه با او توافق کردیم و یک نامه در این مورد نوشتیم که او این نامه را امضا کرد و بر اساس همین هم ما دفاعیه خودمان را برای فیفا فرستادیم و اعلام کردیم جدایی این بازیکن از ما به صورت توافقی بوده است. در همین مورد لازم می‌دانم که به هواداران باشگاه هم اعلام بکنم هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قصد حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را دارد یا خیر عنوان کرد: به هیچ وجه چنین قصدی ندارم و در انتخابات فدراسیون شرکت نخواهم کرد.

افشارزاده در پایان راجع به سفر استقلال به کشور سوئد در ایام نوروز برای برگزاری بازی دوستانه مقابل تیم هاماربی این کشور گفت: همه کارهای لازم در این مورد را انجام داده‌ایم. لیست نفراتی که قرار است اعزام شوند هم مشخص شده است و تنها منتظر صدور ویزاها هستیم.

 

کد خبر : ۳۵۳۸۲۶