خبرگزاری کار ایران

کمالوند: استقلال اهواز چیزی برای از دست دادن ندارد

سرمربی تیم فوتبال گسترس فولاد گفت: هواداران از دیدارهای ما استقبال چندان خوبی نداشتند و ما در شهر خودمان غریب هستیم.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل استقلال اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم چون آنان در دیدار فردا چیزی برای از دست دادن ندارند و به همین دلیل با تمام قوا به میدان می‌آیند.

وی افزود: تیم حریف با جذب جوانان جویای نام در نیم فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته است برای بسیاری از تیم‌ها دردسرساز شود اما ما تلاش می‌کنیم به دلیل برخورداری از امتیاز میزبانی در این بازی به برتری دست یابیم.

سرمربی تیم گسترس فولاد با اشاره به غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: مگنو باتیستا و محمد نصرتی محرومان ما در دیدار فردا هستند و علی لطیفی به همراه مصطفی اکرامی نیز به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم ما را همراهی کنند.

کمالوند در مورد تمدید قرارداد خود با تیم گسترش فولاد گفت: از همه عوامل باشگاه که به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم راهی را که در باشگاه تراکتورسازی طی کرده بودیم در گسترش فولاد نیز طی کنیم و این تیم را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنانمان به خودباوری و هماهنگی کامل رسیده‌اند که امیدوارم با ادامه دادن این روند برای سال آینده نیز بتوانیم نتایجی به مراتب بهتر از امسال را کسب کنیم.

سرمربی تیم گسترس فولاد با اشاره به آینده این تیم خاطرنشان کرد: شرایط باشگاه گسترش فولاد طوری است که هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند چون گسترش فولاد از مدیرعامل، سرپرست و شرایط سخت‌افزاری خوبی برخوردار است. عواملی که در تیم‌مان داریم به بازیکنان انرژی مثبتی تزریق می‌کنند و ما در حال حاضر کلیه امکانات را برای موفقیت در اختیار داریم.

کمالوند تأکید کرد: باشگاه ما به گونه‌ای اداره شده است که تا این لحظه جزو معدود تیم‌هایی محسوب می‌شود که هیچ بدهی ندارد که امیدواریم با ادامه دادن این روند بتوانیم سال آینده گسترش فولاد را آسیایی کنیم.

وی گفت: در حالی که هنوز به پایان فصل نرسیده‌ایم بسیاری از بازیکنان خوب لیگ به من پیغام دادند که می‌خواهند سال آینده به گسترش فولاد بیایند و ما به همین دلیل سعی می‌کنیم تیم‌مان را نسبت به امسال قویتر کنیم.

سرمربی تیم گسترس فولاد در مورد عدم استقبال هواداران از دیدارهای این تیم گفت: گسترش فولاد یک تیم نوپا است که در 2 سال اول حضورش در لیگ برتر مشکلات زیادی متحمل شده اما ما در حال حاضر این مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم.

کمالوند تصریح کرد: به دلیل اینکه باشگاه ما به صورت خصوصی اداره می‌‌شود از جایی کمک مالی دریافت نمی‌کنیم اما متأسفانه حتی کمک معنوی نیز به ما نمی‌کنند و ما در شهر خودمان هم غریب هستیم اما این قول را به شما می‌دهم که سال بعد تا زمانی که در کورس قهرمانی قرار بگیریم هواداران نیز به استادیوم خواهند آمد.

وی افزود: زمانی که تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس به دنبال رایگان کردن بازی‌های خود هستند یعنی یک اتفاق منفی در فوتبال ما در حال رخ دادن است که باید برای آن یک فکر اساسی کنیم. من مطمئنم استادیوم بنیان دیزل یک روز پر خواهد شد و هواداران برای حمایت از تیم ما به آنجا خواهند آمد.

سرمربی تیم گسترس فولاد در مورد اینکه گفته می‌‌شود داوری‌ها بر علیه تیم گسترش فولاد است، گفت: باشگاه ما به معنای واقعی یک باشگاه فرهنگی و ورزشی است و ما هیچ‌وقت به داور اعتراض نمی‌کنیم چون آنان قشر باشرف و زحمتکشی هستند که اشتباهاتشان سهوی است. ما باید خودمان را قوی کنیم و به داوران اعتراض نکنیم تا آنان بتوانند کار خود را انجام دهند.

کمالوند در پاسخ به این سوال که آیا تغییر زمان بازی تأثیری بر استقبال هواداران از این دیدار می‌گذارد یا خیر، گفت: این موضوع برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس که می‌خواهند 20 هزار هوادار خود را به 70 هزار هوادار تبدیل کننند اهمیت دارد و برای تیم ما فرقی نمی‌کند چون هوادارانمان در همه شرایط به استادیوم آمده و ما را تنها نمی‌گذارند.

 

کد خبر : ۳۵۲۶۶۶