خبرگزاری کار ایران

پلی‌آف لیگ فوتسال لبنان؛

درخشش مهدی‌ جاوید در نخستین بازی بانک‌بیروت

تیم بانک بیروت با درخشش بازیکن ایرانی خود فاتح نخستین دیدار پلی‌آف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتسال بانک‌بیروت در نخستین دیدار خود در پلی‌آف لیگ‌ لبنان در سالن امیل لهود بیروت به مصاف اشرفیه رفت که با درخشش بازیکن ایرانی خود 4 بر یک نتیجه این دیدار را به سود خود رقم زد تا گام محکمی برای صعود به نیمه‌نهایی بردارد.

در این دیدار مهدی جاوید بازیکن‌مشهدی بانک بیروت دو گل از 4 گل تیمش را به ثمر رساند. علی سیسی هم دو گل دیگر این تیم را به اشرفیه زند.

پلی‌آف لیگ لبنان با حضور 8 تیم و به صورت تیم به تیم برگزار می‌شود و هر تیمی که از مجموع 3 دیدار برنده 2 دیدار شود راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

دومین دیدار بانک بیروت و اشرفیه 9 روز دیگر برگزار خواهد شد.

جاوید در پایان این دیدار در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: با اینکه تیم اشرفیه از دو بازیکن برزیلی سود می‌برد و بازی خوبی هم مقابل ما انجام داد ولی موفق شدیم 4 گل به این تیم بزنیم تا گام محکمی برای صعود به نیمه نهایی برداریم.

وی ادامه داد: ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به این تیم بزنیم ولی موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم. امیدوارم بازی بعدی هم بتوانیم پیروز از زمین خارج شویم تا راهی مرحله نیمه‌نهایی شویم.

این بازیکن ملی‌پوش فوتسال ایران درباره کیفیت لیگ لبنان هم گفت: با توجه به بازیکن‌های خارجی که به تیم‌های لبنانی اضافه شده‌اند سطح بازی‌ها بالا رفته و تمام تیم‌ها با جذب بازیکنان برزیلی و کلمبیایی و هزینه‌های زیاد برای موفقیت و رسیدن به جام باشگاه‌های آسیا تلاش می‌کنند.

جاوید خاطرنشان کرد: لبنانی‌ها در فوتسال هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند و امکانات خوبی هم فراهم کرده‌اند تا در آینده سطح فوتسال باشگاهی و ملی خود را در آسیا افزایش دهند.

کد خبر : ۳۵۲۴۰۱