خبرگزاری کار ایران

عابدینی عنوان کرد:

می‌خواهیم تبلیغ برای کفاشیان را شروع کنیم!

عضو مجمع فدراسیون فوتبال با بیان اینکه علی کفاشیان در مجموع نمره قبولی گرفته است، گفت: اگر نهادهای نظارتی از چیزی با خبر هستند، آنرا بگویند، چون می‌خواهیم تبلیغات را برای کفاشیان شروع کنیم!

 

به گزارش ایلنا، امیر عابدینی درباره آغاز ثبت نام کاندیدا برای ریاست فدراسیون فوتبال و ارزیابی‌اش از عملکرد ۸ ساله فدراسیون علی کفاشیان چه بوده است، گفت: در این دو دوره ۴ ساله کفاشیان، هم فراز داشتیم و هم نشیب. هرچند در هیات رئیسه تغییراتی ایجاد شد، ولی ریاست فدراسیون ثابت بود و توانستیم کرسی‌های ۱۲ گانه را در AFC بگیریم و در سطح معاونت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بالا رفتیم.

وی افزود: ما نقش خودمان را در فوتبال آسیا خوب بازی کردیم. این اواخر هم با توجه به شرایط فیفا، نقش خود را به خوبی ایفا کردیم. اگر بخواهم به کفاشیان نمره بدهم، می گویم ایشان قبول شده است و موفقیت‌های بی شماری را در این سال‌ها به دست آورده ولی در بعضی از آیتم‌ها هم نمره قبولی نگرفته است و باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

عابدینی یادآور  شد: متاسفانه این اواخر تهمت‌هایی به کفاشیان زده شد که جامعه فوتبال را نگران کرد. گزارش‌هایی درباره فدراسیون فوتبال نوشته می‌شد که می‌خواستند کفاشیان را از بین ببرند. درست در همان مقطعی که فیفا دچار مسائل مالی شده بود، در داخل ایران هم عده‌ای گفتند «ای دنیا باورتان شود که ما هم فساد و متهم داریم.»

عابدینی تاکید کرد: اگر فدراسیون فوتبال ایران دچار مشکل بود، کسانی که مهره‌های فاسد فیفا را شناسایی و محاکمه می‌کردند، این کار را در فدراسیون ایران هم می‌کردند. فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی سالم‌ترین فدراسیون بود. به همین دلیل ما یکی از سه عضو امین کنفدراسیون فوتبال آسیا شده‌ایم.

وی با بیان اینکه در روزهای واپسین مجلس در کمیسیون اصل نود مطالبی عنوان شد که اثبات آن کار بسیار سختی بود، گفت: بعضی از آن ادعاها اصلا وجود خارجی ندارد. پاک کردن این موضوع از ذهن مردم کار سختی است. ما اخیرا جلسه‌ای داشتیم و بررسی کردیم که اگر فدراسیون مشکلی دارد و نهادهای نظارتی از آن با خبر هستند، آنرا بگویند، چون می‌خواهیم تبلیغات را برای کفاشیان و یا افرادی مثل کفاشیان شروع کنیم. جوری نشود که مثل چهار سال قبل وسط صحن علنی گفتند کفاشیان باید خداحافظی کند. ما باید از سرمایه‌های نظام هم حفاظت کنیم.

عابدینی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در پایان با برشمردن ویژگی افرادی که می‌خواهند کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شوند، تصریح کرد: داشتن شان مدیریتی، دانش و برنامه از ویژگی‌های اصلی است. اگر همراه این ویژگی‌ها کارنامه مدیریت موفق هم داشته باشد، در اولویت قرار خواهد گرفت و مجمع روی مثبت به وی نشان خواهد داد.

 

کد خبر : ۳۵۱۴۹۶