خبرگزاری کار ایران

تمام قهرهای مجید صالح

مربی استقلال روز گذشته به دلیل اختلاف با پرویز مظلومی، تمرین آبی‌پوشان را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجید صالح مربی تیم استقلال روز گذشته تمرین این تیم را به حالت قهر ترک کرد. اتفاقی که به نظر می‌رسد دلیل اصلی آن اختلاف نظر در مباحث فنی میان صالح و پرویز مظلومی سرمربی استقلال است.

مجید صالح اما پیش از این نیز سابقه قهر از تیم‌های مختلف را داشته است. وی قبل از اتفاق روز گذشته در تمرین استقلال، دوبار دیگر هم قهر کرده بود. یکبار از تیم ملی بزرگسالان و بار دیگر از تیم ملی امید.

اولین قهر صالح مربوط به زمان حضور در تیم ملی بزرگسالان و قعالیت در کنار کارلوس کی‌روش می‌شود. صالح در آن زمان بعد از مدتی فعالیت در کنار سرمربی پرتغالی تیم ملی، به دلایلی که البته از نظر خودش تماماً مربوط به مباحث فنی تیم بود، از تمرینات قهر کرد و سپس از سمت خود استعفا داد.

دومین باری که مربی کنونی استقلال فعالیت خود در یک تیم را نیمه کاره رها کرد، به زمان حضور وی در تیم ملی امید برمی‌گردد. صالح که به عنوان دستیار محمد خاکپور در تیم ملی امید مشغول به کار بود، در این تیم هم با تصمیم گیرنده اصلی تیم کنار نیامد و پس از مدتی به حالت قهر از این تیم جدا شد.

اما سومین قهر مجید صالح مربوط به روز گذشته و تمرین استقلال می‌شود. در شرایطی که آبی‌پوشان تهرانی به دلیل حضور در صدر جدول و فاصله اندکی که با رقبای خود دارند، در شرایط حساسی از فصل به سر می‌برند، مجید صالح به دلیل اختلاف در مباحث فنی تیم با پرویز مظلومی، به نشانه قهر تمرین استقلال را ترک کرد تا با هتریک در قهر کردن، ناخواسته صدرنشین لیگ را درگیر حاشیه‌ای جدید کرده باشد.

با توجه به سابقه مجید صالح در قهر کردن از تیم‌های مختلف، به نظر می‌رسد که وی خود را فراتر از حد یک دستیار می‌داند و علاقه‌مند است به عنوان نفر اول در فوتبال ایران فعالیت کند. هرچند که او به عنوان سرمربی کارنامه قابل دفاعی از خود به جای نگذاشته. اما چه کسی است که نداند موفقیت‌های استقلال در بسیاری از بازی‌های بزرگ مرهون دانش فنی مجید صالح است.

 

کد خبر : ۳۵۱۲۵۲