خبرگزاری کار ایران

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

میزبانان به دنبال انتقام‌

دو دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال فردا (یکشنبه) نهم اسفند در شهرهای ارومیه و مشهد برگزار می شود و تیم های میزبان به دنبال انتقام از پیکان و بانک سرمایه هستند.

به گزارش ایلنا، دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران فردا (یکشنبه) نهم اسفند در شهرهای مشهد و ارومیه پیگیری می‌شود. سالن غدیر ارومیه فرد از ساعت 17 با بیش از شش هزار هوادارش به استقبال نبرد با پیکان پرافتخارترین تیم ایران و آسیا می رود. ارومیه برای حفظ شانس صعودش به فینال لیگ برتر نیازمند پیروزی در این مسابقه است. در صورت شکست در این بازی خانگی پیکانی‌ها که دور رفت را در تهران برده بودند، با کسب دو پیروزی از مجموع سه دیدار به فینال می روند.

دیدارهای رو در روی پیکان و ارومیه در سال‌های اخیر همواره از جذابیت و حاشیه‌های زیادی برخوردار بوده است؛ بویژه بعد از فینال خونین لیگ برتر سال گذشته و اعتراض گسترده هواداران و مسئولان باشگاه ارومیه نسبت به میزبانی تهران. حالا باید دید شهر ارومیه در حساس‌ترین بازی این فصل خود چگونه میزبانی خواهد کرد.

نبرد سعید معروف و ورمیلیو که هر دو به عنوان پاسورهای تعیین کننده ارومیه و پیکان شناخته می شوند، نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود. ورمیلیو سال گذشته در ترکیب شهرداری ارومیه با این تیم به فینال رسید، حالا باید دید سعید معروف که انگیزه زیادی برای نمایش توانایی‌هایش در برابر سایر پاسورهای مطرح لیگ نظیر امیر حسینی، مهدوی، ژیگالدو و ورمیلیو دارد، می‌تواند زمینه صعود تیمش را به فینال فراهم کند و یا ارومیه به حضور در مرحله رده بندی اکتفا خواهد کرد.

در مشهد اما همه هواداران این تیم در سالن مهران منتظر پیکان هستند. بازی رفت این دو تیم هفته قبل به میزبانی تهران و با اعتراض شدید ثامنی ‌ها به داوری تمام شد. شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه حالا تنها یک پیروزی دیگر برابر مشهد می خواهند تا به فینال صعود کنند. در مقابل، جبار قوچان نژاد و همه سربازانش در مشهد قطعا از تمام ظرفیت خود برای جلوگیری از شکست در این دیدار خانگی بهره می برند. نبرد سرمایه و ثامن بدون تردید از نظر فنی یکی از تماشایی‌ترین بازی های لیگ برتر خواهد بود. باید دید چابکی محمد موسوی و شهرام محمودی در تیم بانک سرمایه در مقابل تجربه امیرحسینی در ثامن الحجج مشهد چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.

*برنامه دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر:

ارومیه، ساعت 17: سالن غدیر

شهرداری ارومیه – پیکان تهران

داور اول: ابراهیم فیروزی، داور دوم: قادر صادقی و ناظران: محمد حسن خوشدل و یونس حسن زاده

مشهد، ساعت 17: سالن مهران

ثامن الحجج خراسان – بانک سرمایه

داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: وحید پورکاشیان و ناظران: شهباز صدری و حمید حق بین

 

کد خبر : ۳۵۰۹۶۷