خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک دبیرکل AFC به دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران را به دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران را به دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت.در متن این نامه آمده است:

جا دارد تا از این فرصت استفاده کرده و به تیم‌های ملی فوتسال ایران، ازبکستان و تایلند به خاطر دستیابی به سه جایگاه برتر آسیا تبریک بگویم. همچنین به گروه پنج تیمی آسیا (ایران، ازبکستان، تایلند، ویتنام و استرالیا) نیز در راستای صعود به جام جهانی فوتسال 2016 به میزبانی کلمبیا نیز تبریک می‌گویم. همچنین قدردانی و تشکر صمیمانه ما را به خاطر همکاری‌تان در جهت توسعه فوتسال آسیا پذیرا باشید. برگزاری موفق مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا نشان از تلاش مشترک و عملکرد تمام تیم‌های حرفه‌ای و در سطح بالای حاضر در رقابت‌ها دارد.

ویندزور جان در ادامه به تیم ملی ایران به خاطر دریافت جایزه بازی جوانمردانه، اصغر حسن زاده برای دریافت جایزه بهترین بازیکن و همچنین سوفاوات از تایلند به عنوان بیشترین گلزن مسابقات تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در راستای توسعه فوتسال در سطح کشورشان قله‌های بلندتری را فتح کرده و به پیروزی‌های بیشتری دست پیدا کنند.

 

کد خبر : ۳۴۹۷۵۶