خبرگزاری کار ایران

نانگ: با انگیزه‌های بزرگ به مصاف الجزیره می‌رویم

مهاجم تراکتورسازی می‌گوید تیمش توانایی شکست الجزیره را دارد.

به گزارش ایلنا، آلویز نانگ بازیکن تیم تراکتورسازی با سایت این باشگاه گفت‌وگویی را انجام داده است. مشروح اظهارات او به شرح زیر است:

بازی با سپاهان برای تو چطور بود؟

نمی‌توانم بگویم بازی آسانی داشتیم. در فصل دوم حضورم در تراکتورسازی کاملاً درک می‌کنم که بازی مقابل قهرمان فصل قبل دشوار است اما ما توانستیم به‌خوبی از سد حریف عبور کنیم.

این پیروزی می‌تواند به شما روحیه بدهد؟

بله. قبل از بازی‌های بین‌المللی، کسب آخرین برد در لیگ واقعاً مهم است و ما این کار مهم را انجام دادیم. حالا مشغول آماده‌سازی به همراه سایر بازیکنان هستیم تا مقابل الجزیره امارات به میدان برویم. همه ما هیجان‌زده هستیم.

حضور هواداران تراکتورسازی هم به کمک تیم شما آمد. قبول داری؟

صد در صد. من و سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفتیم و امیدوارم حمایت از تیم بیشتر از این مسائل باشد. شخصاً به لطف و تشویق بیشتری از سوی هواداران احتیاج دارم تا اعتماد به‌ نفس بیشتری پیدا کنم.

در این بازی اولین گل خود با پیراهن تراکتور را به ثمر رساندی. در این مورد چه نظری داری؟

من به‌تازگی به تراکتورسازی آمده‌ام و دوست دارم هرروز پیشرفت کنم. برای یک مهاجم، این مسئله بسیار مهم است که برای تیمش گل‌های امتیازآور به ثمر برساند و با این کار به تیمش کمک کند. حتماً برای من هم این‌طور است. اگر من بتوانم باز هم گل بزنم، هواداران تراکتورسازی بیش از این‌ها به من اعتماد خواهند کرد و این واقعاً خوب است. امیدوارم در مسیر گلزنی حرکت کنم و برای تراکتورسازی یک‌مهره مؤثر باشم.

نظرت در مورد بازی در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با الجزیره امارات چیست؟

برای ما بازی مهمی به شمار می‌رود و مهم‌تر آن‌که در خانه مقابل حریفمان قرار می‌گیریم. حتماً به دنبال کسب برد می‌رویم و می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم.

چقدر از تیم الجزیره امارات شناخت داری؟

مربیان ما حتماً تیم حریف را آنالیز کرده‌اند و ما بر اساس شناختمان از الجزیره تمرین می‌کنیم اما باید بگویم آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند و دلیلش این است که مهره‌های خوب و گران‌قیمتی دارند. این موضوع می‌تواند کارمان را سخت کند اما چون برد می‌خواهیم، انگیزه‌های بزرگی داریم تا بهترین امتیاز را از این بازی با خود به رختکن ببریم.

فکر می‌کنی مهم‌ترین موضوع قبل از شروع بازی با الجزیره چه خواهد بود؟

اتحاد تیمی ما، حمایت هواداران، بالا بردن تمرکز و فکر کردن به کسب برد. برای ما مهم این است که در خانه و با حمایت هواداران خودمان به مصاف الجزیره می‌رویم و باید از این فرصت، بهترین استفاده را ببریم. ما تیم خوبی هستیم و قطعاً پیروزی مقابل الجزیره امارات به ما در جهت بالا بردن اعتماد به‌ نفس کمک خواهد کرد.

 

کد خبر : ۳۴۹۱۳۵