خبرگزاری کار ایران

صدور بیانیه رسمی در ساعات آینده

سمندر: پیش از بازی، بابت بروز اتفاقات به کفاشیان هشدار داده بودم

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز از برگزاری جلسه هیئت مدیره درخصوص مسایل پیش آمده در دیدار مقابل استقلال تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، غلامرضا سمندر با اشاره به اذعان رییس دپارتمان داوری و اکثر کارشناسان به متضرر شدن گسترش فولاد تبریز در دیدار برابر استقلال تهران گفت: حقیقتاً تاکنون چنین حجم از اشتباهات علیه یک تیم در بازی فوتبال را ندیده ایم و به وجود آمدن چنین شرایطی قبل از هر واکنشی، موجب تعجب و شوک مان شده است.
سمندر با بیان اینکه پیش از بازی درخصوص بروز این اتفاقات هشدار داده بودیم، اظهار داشت: قبل از بازی طی گفتگویی با رییس فدراسیون فوتبال نسبت به جوسازی های صورت گرفته از سوی حریف و تاثیر گذاری این موضوع بر نحوه قضاوت داور، تذکر داده بودم و ایشان نیز از این بابت به ما اطمینان خاطر داده بودند.
وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط پیش آمده، نمی دانم یا اطمینان دادن آقای کفاشیان به ما حقیقی نبود یا اینکه ایشان تاثیر و نفوذ در زیر مجموعه خود ندارد.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با تاکید بر جوسازی مربیان و مدیران استقلال از روزهای گذشته در رابطه با داوری این بازی، عنوان داشت: بدون هیچ ذهنیتی، با مرور صحبت های روزهای قبل از بازی آقایان به وضوح می توان دریافت که هدف و نیت از این اظهارات چیست و به دنبال چه بودند. 
سمندر در ادامه اضافه کرد: مبهم ترین نکته این موضوع عدم واکنش و پیگیری مسئولان کمیته انضباطی و داوری درخصوص اظهارات سرمربی استقلال بود. مطمئناً اگر این صحبت ها از سوی تیمی غیر دولتی مطرح می شد، آقایان در اسرع وقت اقدام به محرومیت و شکایت می کردند و سپس داوری ها بدتر از گذشته علیه آن تیم می شد.
وی ادعاهای حمایت از بخش خصوصی را نمایش و تبلیغات دانست و تصریح کرد: در وضعیت کنونی هیچ نیازی به حمایت نیست، همین که علیه مجموعه های خصوصی اقدامی صورت نگیرد، بهترین حالت است.
غلامرضا سمندر در پاسخ به اینکه واکنش گسترش فولاد تبریز به مسایل پیش آمده چه خواهد بود، ابراز داشت: طی ساعات آینده بیانیه ای را صادر خواهیم کرد و در جلسه آتی هیئت مدیره نیز در خصوص واکنش جدی به این شرایط تصمیم گیری خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز از احتمال بررسی خروج از عرصه باشگاهداری گفت و افزود: با عنایت به شرایط فعلی و تجربه هشت ساله از مسایل مختلف پیش آمده، شاید بهتر آن باشد که عرصه برای یکه تازی تیم های وزارتی خالی باشد و لزومی به رواج حق کشی و بی عدالتی نباشد.

 

کد خبر : ۳۴۸۷۱۹