خبرگزاری کار ایران

جلالی: نتیجه عادلانه بود/ رقابت قهرمانی بین ما و پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال سایپا ضمن اینکه پرسپولیس را تیم خوبی دانست گفت: احساس می‌کنم نتیجه عادلانه بود.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس با بیان اینکه کسب مساوی حق ما بود اظهار کرد: پرسپولیس در نیمه اول نمایش خوبی داشت و با توجه به جو تبلیغاتی که برای این تیم ایجاد شده بود آن‌ها در نیمه اول خوب بازی کردند. در 15 دقیقه اول ما تحت تاثیر آن‌ها بودیم.

وی درباره عصبانیتش در این دیدار خطارنشان کرد: مثلا ما در این بازی میزبان بودیم. یک استادیوم کاملا یک طرفه را شاهد بودیم و در برخی صحنه‌ها اتفاقاتی افتاد که ما را تحت فشار قرار داد. در مورد اخراجم احساس می‌کنم که تصمیم داور درست بود و تحمل من کم شده بود. شما تنها برخی صحنه‌های روی دروازه یا محوطه را می‌بینید اما در وسط زمین کافی است 4 خط را روی ما نگیرند و به این صورت بالانس بازی به هم می‌خورد. من نیز اگر در چنین بازی‌ای داور باشم یک میزان به سمت و سوی یک تیم سوت می‌زنم. هرچند توقع نداریم که قضاوت کاملا صحیح باشد اما توقع داریم که سوت‌زدن‌ها عادلانه باشد.

وی در مورد عقب‌نشینی پرسپولیس هم عنوان کرد: شاید اگر ما گل را زودتر می‌زدیم می‌توانستیم گل دوم را نیز به ثمر برسانیم اما بازیکنان به همین مساوی راضی شدند. پرسپولیس در حال حاضر واقعا تیم خوبی است. امروز نشان دادیم که ما نیز تیم خوبی هستیم.

جلالی درباره اخراج مهاجم پرسپولیس نیز گفت: این اتفاق در دقایق پایانی رخ داد و چندان تاثیری در روند بازی نداشت.

سرمربی سایپا همچنین درباره اینکه آیا این تیم سهمیه می‌گیرد یا قهرمان می‌شود گفت: احساس می‌کنم برای قهرمانی بین ما و پرسپولیس در هفته‌های پایانی جدلی وجود داشته باشد. ما دیده نمی‌شویم اما امروز مقابل پرسپولس دیده شدیم. با این کیفیتی که داریم شانس قهرمانی داریم.

 

کد خبر : ۳۴۸۳۹۴