خبرگزاری کار ایران

چلسی ۵- ۱ نیوکسل؛

شب‌باشکوه چلسی مقابل کلاغ‌ها/ صعود 2 پله‌ای شاگردان گاس‌کبیر

آبی‌های لندن در استمفوردبریج شکست سنگینی را به کلاغ زاغی‌ها تحمیل کردند تا دو رده در جدول لیگ‌برتر صعود کنند.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته بیست و ششم لیگ‌برتر انگلیس، چلسی از ساعت 21 در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان نیوکسل بود که شاگردان گاس کبیر 5  بر یک کلاغ‌‌زاغی‌ها را در هم کوبیدند.

ترکیب‌ چلسی: کورتوا، ایوانوویچ، کیهیل، تری، آزپلیکوئتا، فابرگاس، ماتیچ، پدرو، ویلیان، هازارد، ‏کاستا

ترکیب نیوکاسل: الیوت، یانمات، تایلور، کولوچینی، آرونز، تیوته، شلوی، سیسوکو، وینالدوم، تاونزند، میتروویچ

دقیقه 5 دیه‌گو کاستا  آبی‌ها را در استمفوردبریج پیش انداخت تا هواداران لندنی خیلی زود شعار پیروزی را روی سکوها زمزمه کنند.

دقیقه 9 پدرو که پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی چلسی به میدان آمده بود گل دوم را هم برای آبی‌های لندن به ثمر رساند تا نتیجه را دو برابر کند.

دقیقه 17 ویلیان هم گلزنی کرد تا استمفوردبریج شب باشکوهی را انتظار بکشد. دقیقه 38 جان تری با میتروویچ در یک صحنه برخورد داشت و جای ‏خود را به بابا رحمان داد. ‏ نیمه نخست با نتیجه 3 بر صفر به سود چلسی به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

دقیقه 59 پدرو موفق شد گل دوم خود و چهارم چلسی را هم وارد دروازه نیوکاسل کند تا شب فراموش نشدنی در استمفوردبریج برای او رقم بخورد.

دقیقه 83 برتراند ترائوره گل پنجم را هم برای آبی‌های لندنی زد تا شاگردان گاس‌کبیر در ادامه شکست‌ناپذیری خود از زمین حضور او روی نیمکت چلسی، پیروزی دیگری را جشن بگیرند.

دقیقه 90 اگرچه اندروز تونسند موفق شد یکی از گل‌ها را پاسخ دهد تا نتیجه بازی را 5 بر یک کند.

با این پیروزی چلسی 33 امتیازی شد و با 2 پله صعود ره جایگاه دوازدهم جدول لیگ‌برتر صعود کرد. نیوکسل هم با 24 امتیاز در جایگاه هفدهم قرار دارد.

کد خبر : ۳۴۶۷۸۴