خبرگزاری کار ایران

واکنش پیروانی به حرف‌های کفاشیان

مدیر تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید مسئول بازاریاب بهتر است به وظیفه‌اش در تهیه لباس برای تیم‌های ملی عمل کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، افشین پیروانی در واکنش به صحبت‌های امروز یکی از مسئولان کمیته بازاریابی درباره اینکه "کفاشیان مسئول دعوت از میهمانان در جلسه با اینفانتینو بوده نه من" گفت: من اگر صحبتی کرده‌ام منظورم رییس فدراسیون فوتبال بود و طرف حساب من آقایی نبوده که گفته اینفانتینو رفیق چند ساله‌اش بوده است.
وی با بیان اینکه اگر گفته‌ام چرا کی‌روش در این جلسه نبوده‌ به دلیل منطقی است که پشت این حرف وجود داشت، گفت: اگر آقایان این موضوع را قبول دارند که کی‌روش مربی شناخته‌ شده‌ای در دنیاست و جایگاه بزرگی در فوتبال دنیا دارد، پس بنابراین حضورش در این جلسه می‌توانست برای فوتبال ایران مفید باشد. منطق و عقل می‌گوید بودن کی‌روش به نفع فوتبال ما می‌بود و خطاب صحبت من رییس فدراسیون فوتبال بود نه کسی که در این چند روز، ‌بارها مصاحبه کرده است.
پیروانی با اشاره به مشکل تهیه لباس تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی یک ماه دیگر آغاز می‌شود اما پیراهن نداریم. خواهش من از این مسئول بازاریاب این است که به وظایف اصلی‌اش برسد. در این یازده ماهی که در کنار تیم ملی بودم، همواره مشکل لباس داشتیم و الان تیم‌های پایه هم دچار این مشکل هستند، بنابراین بهتر است به جای صحبت به موضوعاتی بپردازیم که وظیفه‌مان است.
او درباره اینکه این مسئول کمیته بازاریابی گفته "سیاست من سکوت است" اظهار داشت: تازه متوجه مفهوم سکوت شدیم. ایشان یک صفحه مصاحبه کرده و در آخر گفته سیاستش سکوت است. اما من می‌گویم بهتر است به جای سکوت به وظیفه‌مان بپردازیم تا شاید بتوانیم به تیم ملی کشورمان کمک کنیم. در هر حال من این آقا را از سال 98 می‌شناسم و می‌دانم که در آن دوران هم چه اتفاقاتی افتاد.
مدیر تیم ملی در ادامه افزود: گویا شیر داغ دهان آقایان را سوزانده است و به ماست هم فوت می‌کنند. وقتی شیر داغ بخوری و دهانت بسوزد، بعد از آن ماست سفید و سرد را هم فوت می‌کنی. من مدعی نبودم که چرا افرادی مثل دکتر علیزاده که قابل احترام هستند یا آقای تاج که رییس سازمان لیگ است در جلسه حضور داشته بلکه می‌گویم در لیست 50 نفره‌ای که وجود داشت، کی‌روش باید جزو نفرات اول قرار می‌گرفت چرا که بعد از 5 سال کار، از نزدیک مشکلات را حس کرده بود.
پیروانی افزود: من نگفتم که در جلسه چه کسی باشد، یا نباشد اما معتقدم فدراسیون باید تمهیدی می‌اندیشید که به نمایندگی از فوتبال ایران تعدادی از بازیکنان بین المللی فوتبال ایران مانند علی دایی ، احمدرضا عابدزاده، کریم باقری، خداداد، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و ... در این جلسه حاضر می‌شدند چرا که این افراد نماد فوتبال ایران هستند و آسیا آنها را به خوبی می‌شناسد.
او در ادامه به مصاحبه علی کفاشیان اشاره کرد و گفت: شاید چون رییس فدراسیون فوتبال هنوز حکمی برای من صادر نکرده و قراردادی هم ندارم، نمی‌داند که من مدیر تیم ملی هستم و این چنین اظهارنظر کرده است. در این یازده ماهی که در تیم ملی هستم تنها باید مشکلات را به دوش می‌کشیدم و آقای کفاشیان به خودم هم گفت که از روزی که آمده‌ام مشکلات تیم ملی از روی دوشش برداشته شده و به روی دوش من افتاده است. ضمن اینکه این را هم بلدم و یاد گرفته‌ام که بدون دعوت به جایی نروم و خود ایشان هم می‌داند که در این مدت از سوی فدراسیون به مراسم‌هایی دعوت شدم و هیچ‌گاه در آنها حاضر نشدم بنابراین اگر صحبتی کرده‌ام،‌ حرفم فقط احترام گذاشتن بوده است.
پیروانی در پاسخ به این سوال که کفاشیان گفته از کی‌روش دعوت به عمل آمده است،‌ گفت: خود کی‌روش که می‌گوید کسی از او دعوت نکرده است و اگر قرار به دعوت بود من مطمئنا در جریان قرار می‌گرفتم.
او درباره این صحبت رییس فدراسیون فوتبال که با "پیروانی برخورد لازم را انجام خواهیم داد" گفت: با کسی که نه قراردادی دارد و نه حکمی چه برخوردی می‌توانند انجام دهند؟! تنها کاری که می‌شود با کسی که قرارداد دارد، انجام داد اخراج است اما آقای کفاشیان بهتر است به خودشان سختی ندهند چرا که اصلا من قراردادی ندارم که دنبال برخورد کردن باشند. در نهایت هم به عنوان یک هوادار می‌گویم که یک ماه دیگر اردوی تیم ملی شروع می‌شود اما تیم ملی نه زمین دارد، نه لباس و نه امکانات اولیه.

 

کد خبر : ۳۴۶۴۱۵