خبرگزاری کار ایران

پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا-تهران؛

نفت 0-2 الجیش؛ وداع نفت با آسیا با شوک قطری‌ها

دیدار تیم‌های نفت‌ایران و الجیش قطر با 2 گل به سود تیم قطری به پایان رسید تا نماینده ایران از لیگ قهرمانان آسیا کنار برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از گروه D تیم فوتبال نفت‌ایران از ساعت 18 در ورزشگاه‌آزادی با قضاوت مهد امیرول از مالزی میزبان الجیش قطر بود که این دیدار در پایان با دو گل به سود نماینده قطری‌ها به پایان رسید.

ترکیب‌نفت: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی، مهدی شیری، رضا علیاری، حمید بوحمدان(آرش رضاوند)، علیرضا عزت کرامت، وحید امیری، ایمان مبعلی، علی قربانی و ارسلان مطهری

ترکیب‌الجیش: خلیفه ابوبکر، عبدالرحمان محمد، مراد ناجی حسین، لوکاس مندس، یاسر عیسی، علی النعیمی(یوسف مفتاح)، مجید محمد(عثمان الیحری)، محمد مسنانی، خالد الریگی، رومارینهو ریکاردو و عبدالرزاق حمدالله

نیمه‌نخست این دیدار اگرچه شاگردان علیرضا منصوریان بازی به مراتب بهتری را نسبت به شاگردان صبری لاموشی ارائه دادند ولی در باز کردن دروازه مهمان قطری موفق نبودند و بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند دو تیم به رختکن رفتند.

با شروع نیمه‌دوم نفتی‌ها همچنان در عطش گل بودند و تلاش می‌کردند دروازه تیم قطری را باز کنند که برخلاف جریان بازی شاگردان لاموشی به گل رسیدند. دقیقه 64 عبدالرزاق حمدالله موفق شد روی اشتباه مدافع نفت در یارگیری با شوتی زمینی دروازه بیرانوند را باز کند.

گل دوم الجیش نیز دقیقه 93 در حالیکه تیم نفت سراسر حمله بود در یک ضدحمله به ثمر رسید تا به این ترتیب اولین نماینده کشورمان با شکست در مرحله پلی آف از لیگ قهرمانان کنار برود.

برای تماشای این دیدار مهدی تاج، پرویز مظلومی، سید مهدی رحمتی، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا نورمحمدی و احمد نوراللهی به همراه کادر فنی تیم ملی به جز کارلوس کی‌روش در ورزشگاه آزادی حضور یافته‌اند.

الجیش قطر با پیروزی در این بازی با صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های العین امارات، نسف‌قارشی ازبکستان و الاهلی عربستان همگروه خواهد شد.

نتایج سایر دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:
پوهانگ استیلرز 3 - هانوی صفر
آدلاید یونایتد یک -شاندونگ لیوننگ 2
اف‌سی توکیو 9 - چونبوری صفر
بنیادکار 2 - الشباب دبی صفر
الجزیره 2 - السد 2
کد خبر : ۳۴۵۷۹۲