خبرگزاری کار ایران

واکنش حمید درخشان به حرف‌‌های مهدی طارمی

مربی سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در صورتی که شرایط خوب فعلی خود را حفظ کند، می‌تواند قهرمان لیگ شود.

مهدی طارمی در تازه‌ترین صحبت‌های خود باز هم حمید درخشان مربی سابق خود و پرسپولیس را نشانه گرفته و گفته است برانکو بر خلاف حمید درخشان از بازیکنان خود حمایت می‌کند.

در همین رابطه، حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: مهدی نظر شخصی خودش را گفته است، اما به نظرم او خیلی زود قضاوت کرده و اگر جایش را با مربی تیم عوض می‌‌کرد، می‌فهمید که نباید این را حرف می‌زد. ما سال قبل در پرسپولیس بیشترین فشار را تحمل کردیم و دلیل اصلی آن هم این بود که بازیکنان از دو قدمی موقعیت‌های ایده‌ال را گل نمی‌کردند و بعد این ما بودیم که باید شعار حیا کن رها کن را می‌شنیدیم.

وی ادامه داد: نباید طوری باشد که بازیکنان بعد از اینکه یک فصل در تیمی مثل پرسپولیس بازی کردند و با حمایت باشگاه و زحمت کادرفنی به موفقیتی رسیدند، شرایط را فراموش کنند. مهدی طارمی بازیکن بسیار خوبی است، اما نباید از الان با زدن این حرف‌ها وارد حاشیه شود و بهتر است به جای این صحبت‌ها تمام تمرکز خود را روی فوتبالش بگذارد. چند هفته پیش که او در بازی مقابل استقلال اهواز موقعیت‌های زیادی را از دست داد و فشار زیادی رویش بود، بیشتر پیشکسوتان از جمله خود من از او حمایت کردیم. اما متاسفانه در ایران اینطوری است که وقتی توپ گل نمی‌شود همه هجمه برای مربی است و وقتی توپ گل می‌شود همه چیز به کام بازیکنان است.

درخشان همچنین راجع به اظهار نظر وحید هاشمیان در این مورد که گفته است از آمدن به پرسپولیس پشیمان است عنوان کرد: من در این زمینه حرفی ندارم و اصلاً به صحبت‌های آقای هاشمیان ورود نمی‌کنم. همه می‌دانیم که پرسپولیس تیم بزرگی است و همه آرزو دارند برای این تیم بازی کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان راجع به شرایط فعلی این تیم در لیگ و شانس قهرمانی این تیم گفت:‌ پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن بازی بسیار خوبی را ارائه داد و بدشانس بود که در این بازی پیروز نشد. من معتقدم شرایط تیم خیلی خوب است و در صورتی که باشگاه و کادرفنی بتوانند این شرایط را حفظ کنند، پرسپولیس قطعاً می‌تواند قهرمان شود، چون پتانسیل قهرمانی را دارد.

 

کد خبر : ۳۴۵۵۴۲