خبرگزاری کار ایران

جهانبخش: خوشحالم که به نایمخن برمی‌گردم

علیرضا جهانبخش می گوید از بازگشت به نایمخن برای بازی برابر این تیم حس خوبی دارد ولی تمرکزش کسب سه امتیاز برای آلکمار است.

به گزارش ایلنا و به نقل از rtvnh، علیرضا جهانبخش فصل قبل در نایمخن در لیگ دسته یک هلند درخشید تا جایی که به عنوان بهترین بازیکن لیگ دسته یک انتخاب شد و سپس به آلکمار پیوست. البته مصدومیت هایی که او در اواخر فصل به آن دچار شد باعث شد، تا ابتدای فصل جاری ادامه داشت و خیلی از بازی های آلکمار را از دست داد. او در بازی های اخیر تیمش موفق عمل کرده است و توانسته نمایش خوبی داشته باشد.

آلکمار چند هفته ای است که در روند برد قرار گرفته است و یکی از دلایلی که باعث چنین موقعیتی شده است، درخشش بازیکن ایرانی این تیم یعنی علیرضا جهانبخش است. او درباره شرایط خوبش در چند بازی اخیر گفت: خوشبختانه شرایط خوبی پیدا کردم و توانستم خود را در تمرینات تیم جا بیندازم و شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل دارم.

آلکمار این هفته باید برابر نایمخن به میدان برود که تیم پیشین جهانبخش است. این بازیکن ایرانی ادامه داد: احساس خوبی از بازگشت به نایمخن دارم چون خاطرات خوبی آنجا در ذهنم است. دو سال خیلی خوب را آنجا داشتم ولی اکنون بازیکن آلکمار محسوب می شوم و طبیعی است که تمام تلاشم را نشان دهد تا به برد برسیم.

 

کد خبر : ۳۴۲۲۹۲