خبرگزاری کار ایران

پورعلی‌گنجی: بازی کردن در کنار ژاوی رویای من بود

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۱۶۴

ستاره ایرانی جدید السد قطر بازی کردن در کنار ژاوی را رویای بزرگ خود می داند که برآورده شد. او از پیوستن به این باشگاه قطری بسیار خوشحال است.

به گزارش ایلنا و نقل از سایت استاد الدوحه، مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران با باشگاه السد قطر به توافق نهایی رسید و رسما با این تیم قرارداد امضا کرد.

این بازیکن ایرانی در تمرین السد حاضر شد و به بازیکنان این تیم معرفی شد. او از اینکه السد را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده بسیار خوشحال است و گفت: وارد مرحله ای جدید از زندگی شده‌ام و شوق و ذوق بسیار زیادی دارم. بسیار خوشحالم که به السد پیوسته ام. السد تیم بزرگ و ریشه دار در فوتبال آسیا و قطر است. بازی کردن در این تیم بزرگ روحیه و انگیزه زیادی به من می دهد.

او ادامه داد: می خواهم با السد قهرمانی در رقابت های مختلف را به دست آورم و به خاطر همین این تیم قطری را انتخاب کرده ام. نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا بهترین بازیها را برای السد به نمایش گذارم و بازیکنی موثر و تاثیر گذار برای این تیم باشم.

این بازیکن ایرانی درباره این سوال که چرا از فوتبال چین جدا شد، گفت: جدایی از تیم تیان جین به درخواست خود من صورت گرفت چرا که دوست داشتم تجربه ای دیگر داشته باشم. از چند باشگاه قطری، چینی و اروپایی پیشنهاد داشتم اما بعد از مشورت با دوستانم تصمیم گرفتم که السد را انتخاب کنم. بسیار خوشحالم که این باشگاه را انتخاب کرده ام و بی صبرانه منتظر شروع کار خود هستم.

پورعلی گنجی درباره همبازی شدن با ژاوی اسطوره باشگاه بارسلونا گفت: ژاوی یک اسطوره است. او تجربه بسیار بالایی دارد و جام های زیادی به دست آورده است. بازی کردن در کنار ژاوی برای من یک رویا بود که برآورده شد. می خواهم از تجربه بالای این بازیکن استفاده کنم و چیزهای جدیدی یاد بگیرم.

او درباره میزان آمادگی خود گفت: قبل از آنکه با السد قرارداد امضا کنم تست پزشکی خود را با موفقیت پشت سرگذاشتم و الان آماده هستم تا برای تیم جدید خود به میدان روم. البته در هفته شانزدهم به میدان نخواهم رفت اما از دیدارهای آینده می توانم تیمم را همراهی کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز