خبرگزاری کار ایران

افشارزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

سبک‌دست نباید حاشیه‌سازی می‌کرد/ اعتصابی در کار نیست!

مدیرعامل استقلال مسبب اصلی مشکلات این تیم را بدقولی‌های حامی مالی دانست و تاکید کرد قرارداد حامی مالی جدید این باشگاه این هفته نهایی می‌شود.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا و درباره خودداری بازیکنان این تیم از شرکت در تمرین امروز استقلال اظهار کرد:‌ ما به بازیکنان تعهداتی داریم و باید مطالباتشان پرداخت کنیم ام متاسفانه حامی مالی استقلال تا کنون به تعهدات خود عمل نکرده است.

افشارزاده درباره اعتصاب بازیکنان استقلال تاکید کرد:‌ با شناختی که من از بازیکنان و کادر فنی استقلال دارم می‌دانم که اعتصابی در کار نیست. آن‌ها هرگز چنین کاری نمی‌کنند، چون سعه صدر بالایی دارند و شرایط باشگاه را درک می‌کنند.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: شک نکنید مشکلات مالی را به زودی حل می‌کنیم. متاسفانه از آنجا که شاهرخ سبک‌دست نتوانست به تعهدات خود عمل کند، مجبوریم قراردادمان را با وی فسخ کنیم و با حامی مالی جدید وارد مذاکره شویم. ضمن این‌که سبک‌دست در تماس با بازیکنان استقلال اظهار کرده بود که مطالباتشان را پرداخت نمی‌کند. او نباید حالا که استقلال در صدر جدول قرار دارد، برای تیم حاشیه‎سازی می‌کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که حامی مالی جدید باشگاه استقلال چه کسی است؟ توضیح داد: مذاکراتی با علیرضا شیرازی، انجام داده‌ایم و قرار است این هفته با وی قرارداد ببندیم. به یقین این اتفاق در هفته جاری خواهد افتاد. 

 

کد خبر : ۳۴۱۹۴۹