خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا برنامه ویژه‌ای دارد

مناجاتی: مقایسه حذف از المپیک با حذف تیم کی‌روش از جام ملت‌ها یعنی گروکشی

سرمربی اسبق تیم ملی امید عقیده دارد که خاکپور و مایلی‌کهن کار درستی کردند که به کیروش اجازه‌ دخالت ندادند.

حاشیه‌های ناشی از اختلافات کادر فنی تیم ملی امید و کی‌روش باعث شد که تا حد زیادی تمرکز کادر فنی تیم امید به جای مسابقات به حاشیه کشیده شود.

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: این وظیفه‌ مسئولان فدراسیون فوتبال بود که حیطه کاری کادرفنی تیم ملی امید و کارلوس کی‌روش را تفکیک کند. چون همه می‌دانستند که این دو کادر با هم مشکل دارند.

مناجاتی ادامه می‌دهد: اگر مساله مشاوره دادن کی‌روش به تیم ملی بود هیچ مشکلی وجود نداشت، همان‌طور که بسیاری از مربیان از یکدیگر و از مربیان با تجربه مشاوره می‌گیرند. اما اگر موضوع این بود که کی‌روش در تصمیمات تیم ملی امید دخالت کند بهتر بود آقای کی‌روش هم سرمربی تیم ملی بزرگسالان باشند و هم سرمربی تیم ملی امید.

او می‌گوید: اگر کارلوس کی‌روش در تصمیمات تیم ملی امید دخالت می‌کرد و آن‌وقت این تیم نتیجه می‌گرفت عده‌ای می‌گفتند که این نتایج را کی‌روش گرفته است و زحمات خاکپور و مایلی‌کهن را نادیده می‌گرفتند. به نظرم آقای خاکپور و مایلی‌کهن کار درستی کردند که اجازه‌ دخالت به کارلوس کی‌روش در تیم ملی امید را ندادند.

سرمربی اسبق تیم‌ ملی فوتبال ایران در مورد مقایسه حذف تیم ملی امید با حذف تیم ملی بزرگسالان می‌گوید: نباید حذف از المپیک را با حذف از جام ملت‌ها مقایسه کنیم. این حرف‌ها اصلا درست نیست و بهتر است که این صحبت‌ ها انجام نشود و دنبال گروکشی نباشیم.

همچنین دستیار امیر قلعه نویی در تراکتور سازی در مورد این تیم تبریزی می‌گوید:  وضعیت تراکتور سازی بسیار خوب است و مطئنا تیم متفاوتی با نیم فصل اول را خواهیم دید. در حال حاضر در اردوی کیش به سر می‌بریم و تمرینات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می‌شود.

او همچنین در مورد حضور تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید:  100درصد برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه داریم و حضور قدرتمند تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا افتخار بزرگی برای فوتبال ایران است.

کد خبر : ۳۴۰۹۶۷