خبرگزاری کار ایران

در صورت رای احتمالی علیه فوتبال ایران؛

آیا ایران از لیگ قهرمانان آسیا کناره‌گیری می‌کند؟

جلسه رسیدگی به اختلافات میان ایران و عربستان، فردا در کشور قطر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جلسه رسیدگی به اختلافات میان دو فدراسیون فوتبال ایران و عربستان فردا در کشور قطر برگزار می شود. جلسه ای که در پایان آن مشخص خواهد شد که بازی‌های نمایندگان فوتبال ایران و عربستان در کشور ثالث برگزار می شود یا خیر.

مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان پیش از این با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، با ارائه توضیحات کامل در خصوص اتفاقات اخیر و تشریح این موضوع که ایران در حال حاضر امن‌ترین کشور در منطقه است، به صورت شفاف مواضع خود را اعلام کرده و تلاش کرده‌اند تا از صدور رای احتمالی بر علیه فوتبال کشورمان جلوگیری کنند.

اما علیرغم این، گفته می‌شود از آنجایی که مدیران فوتبال کشورمان، نگران لابی پرنفوذ عربستان در کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند، چندی قبل در جلسه‌ای، بر سر اتخاذ تصمیمی مرتبط با همین موضوع با یکدیگر بحث و گفت‌وگو داشته‌اند. برخی منابع می‌گویند این احتمال وجود دارد که در صورت صدور رای علیه فوتبال کشورمان شاید از حضور در لیگ قهرمانان آسیا کناره‌گیری کنیم. البته این خبر هنوز از سوی رئیس یا دیگر اعضای فدراسیون فوتبال مورد تایید قرار نگرفته است.

باید دید در جلسه مهم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا که فردا برگزار خواهد شد، چه رایی صادر می‌شود و آیا فدراسیون فوتبال در صورت مشاهده بی عدالتی در کنفدراسیون فوتبال آسیا از لیگ قهرمانان آسیا کناره‌گیری خواهد کرد؟

 

کد خبر : ۳۴۰۸۷۹