خبرگزاری کار ایران

دور برگشت لیگ برتر والیبال؛

بانک‌سرمایه قاطعانه در صدر ماند/ کار بزرگ مشهدی‌ها مقابل متین/ شکست‌تلخ یاران‌معروف در اردکان

بانک‌سرمایه با پیروزی بر نماینده‌هرمزگان صدرنشین جدول ماند ولی شهرداری‌ارومیه در اردکان شکست تلخی را متحمل شد.

به گزارش ایلنا، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال عصر امروز با برگزاری 5 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان امروز میزبان بانک سرمایه بود که شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک‌سرمایه در این مسابقه در 3 ست متوالی با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 13 و 25 بر 20 مقابل میزبان خود به پیروزی رسیدند تا با 47 امتیاز و 16 برد همچنان در صدر جدول این رقابت ها باقی بمانند.

نماینده هرمزگان نیز که قبلا از صعود به مرحله پلی آف مایوس شده بود، شانزدهمین شکست خود را تجربه کرد و با 11 امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند. احمد سرمست و محمدرضا آقایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و خلیل یگانه مجد نیز به عنوان ناظر، نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت. این مسابقه در سالن فجر بندرعباس برگزار شد و هزار تماشاگر داشت و به مدت 85 دقیقه طول کشید.

پیروزی مشهدی‌ها مقابل متین ورامین

همچنین تیم‌های ثامن الحجج خراسان و متین ورامین در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که  شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی ثامن که در رتبه ششم جدول قرار داشتند با شکست 3 بر یک متین به دهمین برد خود دست یافتند و با 31 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفتند تا دو تیم متین و شهرداری تبریز که 9 برد دارند، بعد از این تیم قرار گیرند. تیم متین در ست سوم 25 بر 19 به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 20 مغلوب ثامن الحجج خراسان شد.

ثامن این دیدار را با ترکیب امیرحسینی، سعید مصطفی وند، مجتبی یوسفی، امین علوی، میلان راسیچ و چاچیچ آغاز کرد. محمد ترکاشوند نیز از ترکیب مصطفی شریفات، حسام بخششی، بهرام قره قشلاقی، رحمان داوودی، پرویز پزشکی و شاهین مفیدی در مقابل شاگردان قوچان‌نژاد استفاده کرد. ابراهیم فیروزی، مهدی میرزایی و حسین پورکاشیان به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

این دیدار 111 دقیقه طول کشید و یک هزار و 300 تماشاگر در سالن مهران مشهد داشت. داور نخست این دیدار سه کارت زرد و قرمز نشان داد که رحمان داووی بازیکن متین کارت زرد و داود آهنگری مربی متین کارت قرمز دریافت کردند. همچنین ادریس دانشفر بازیکن تیم ثامن کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد که هر سه کارت ارائه شده برای اعتراض به داوری بود.

 

آرمان‌اردکان شگفتی ساز هفته هجدهم

تیم والیبال آرمان‌اردکان در آخرین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر والیبال موفق به شکست شهرداری ارومیه شد. در این دیدار که در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان برگزار شد دو تیم آرمان‌اردکان و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند که نتیجه آن 3 بر 2 به سود تیم میزبان شد.

آرمانی ها در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای 25 بر 12 و 25 بر 20 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم موفق به شکست حریف با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22 و 15 بر 12 شدند تا شگفتی‌ساز هفته لقب گیرند. شهرداری ارومیه در این مسابقه چهارمین شکست خود را تجربه کرد تا همچنان با 14 برد و 43 امتیاز در جایگاه سوم این رقابت ها باقی بماند. آرمان نیز به نهمین برد خود دست یافت و در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت.

ترکیب آرمان ورزشی اردکان در ابتدای این مسابقه شامل علیرضا بهبودی، علی جلالی، بهمن جهاندیده، معین رحیمی، تئودور والچف، بابک امیری و رسول شهسواری بود. جهانگیر سیدعباسی سرمربی شهرداری ارومیه نیز از ترکیب سعید معروف، مهدی بازارگرد، حامد رضایی، آرمین تشکری، آرش کشاورزی، میلاد عبادی پور و عبدالرضا علیزاده در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

سه هزار تماشاگر اردکانی در سالن آیت الله خاتمی از نزدیک نظاره گر این مسابقه بودند که به مدت دو ساعت و 25 دقیقه طول کشید. قضاوت این مسابقه را محمد شاهمیری و اسماعیل رزقی به عنوان داوران اول و دوم بر عهده داشتند و محمود حداد نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

 

کد خبر : ۳۴۰۰۶۹