خبرگزاری کار ایران

دور برگشت لیگ برتر والیبال؛

پیروزی کاله بر شهرداری‌تبریز در بازی جنجالی/ اخراج عطایی و زرینی

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۰۲۵

کاله‌مازندران در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال به سختی میزبان خود شهرداری تبریز را شکست داد.

به گزارش ایلنا، هفته ششم دور برگشت لیگ‌برتر والیبال امروز یکشنبه با 4 دیدار پیگیری شد که در سالن شهید اقدمی تبریز دو تیم شهرداری تبریز و کاله مازندران به مصاف یکدیگر رفتند که کاله‌مازندران در این دیدار خارج از خانه 3 بر 2 مقابل شهرداری‌تبریز به پیروزی رسید تا 25 امتیاز از 8 برد خود ذخیره کرده باشد.

شهرداری‌تبریز در ست‌های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 19 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 28 بر 26 و 15 بر 10 مغلوب میهمان خود شدند.

شهرداری‌تبریز در این مسابقه 133 دقیقه‌ای برابر بیش از 2 هزار و 500 هوادار حاضر در سالن شهید اقدمی تبریز هشتمین شکست خود در لیگ برتر امسال را تجربه کرد.

مسعود یزدان‌پناه به عنوان داور اول، مرتضی علایی (داور دوم) و شهباز صدری به عنوان ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند. این مسابقه چهار کارت زرد و قرمز داشت که سهم میزبان یک کارت و کاله مازندران سه کارت بود.

امیرحسین اسفندیار از کاله به دلیل تحریک تماشاگران کارت زرد دریافت کرد. بهروز عطایی سرمربی کاله و حمزه زرینی نیز بازیکن این تیم به دلیل اعتراض به داوری کارت قرمز گرفتند.. همچنین محمدرضا آصفی بازیکنان شماره 20 شهرداری تبریز به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز