خبرگزاری کار ایران

با همین تیم به فینال جام حذفی رسیده‌ایم

افشارزاده: اسپانسر حمایت نکرد، ما بدقول شدیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: مسائلی که برای استقلال پیش آمده پیش و پا افتاده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، بهرام افشارزاده در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) استقلال درباره جلسه‌اش با بازیکنان این تیم، گفت: صحبت‌های خوبی را مطرح کردیم. بالاخره بازیکنان هم حق دارند و قراردادی را امضا کردند و باید باشگاه بر اساس قرارداد مطالبات را پرداخت کنند. البته تا به امروز هم قول‌هایی به آنها داده شده، اما به خاطر این که اسپانسر نتوانسته حمایت‌های لازم را انجام دهد، ما هم نتوانستیم این مطالبات را پرداخت کنیم.

وی افزود: امروز جلسه‌ای را با دکتر سجادی و همچنین وزیر ورزش و جوانان داشتیم و آنها هم تاکید داشتند که هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر مشکل استقلالی‌ها حل شود. امروز به اینجا آمدیم و قول دادیم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات را حل کنیم.

مدیر‌عامل باشگاه استقلال در ادامه درباره اسپانسر باشگاه استقلال هم بیا‌ن‌ کرد: سبک دست، اسپانسر اول باشگاه بود، اما الان آقای شیرازی آمده و مبالغی را هزینه کرده است، با این حال ما یک نفر را می‌شناسیم که آن هم سبک دست است. اگر قرار باشد پولی به حساب بازیکنان واریز شود باید پول به حساب خزانه واریز و از آنجا به حساب بازیکنان واریز شود، زیرا دیوان محاسبات و همین طور سازمان بازرسی حساب‌ها را کنترل می‌کنند و باید پاسخگو باشیم.

وی درباره لیست خرید نیم فصل استقلال هم گفت: لیستی که در ابتدا پرویز مظلومی داده بود واقعا سنگین بود. به طور مثال اگر الان باشگاهی مهدی رحمتی یا آرش برهانی را بخواهد ما اجازه رفتن آنها را نمی‌دهیم. به همین منوال ما هم نمی‌توانستیم بازیکنان مذکور را جذب کنیم. من فکر می‌کنم الان نیاز به جذب بازیکن نداریم، زیرا بازیکنان جوانی که در اختیار داریم عالی هستند و ما با همین تیم به فینال جام حذفی رسیده‌ایم. امیدواریم که همین روند را ادامه دهیم و موفق شویم. من برای جذب نویدکیا با خودش هم صحبت کرده‌ام‌، ولی باشگاهش مخالفت کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا مظلومی لیست دومی را هم ارائه کرده است یا خیر، گفت: لیست دوم هم به همین منوال است. هیچ باشگاهی بازیکنان شاخص و خوبش را به باشگاه دیگر نمی‌دهد. همان طور که ما امید ابراهیمی و خسرو حیدری را به باشگاه دیگری نمی‌دهیم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که مهدی کربلایی با نظر شما از استقلال جدا شده است، گفت: من موافقت کردم و کارهای جدایی‌اش را نظری جویباری انجام داده است.

وی درباره بیانیه‌ای که روز گذشته باشگاه استقلال صادر کرد و ناراحتی فتح‌الله‌زاده نیز گفت: من با فتح‌الله‌زاده تماس گرفته‌ام تا به او بگویم که قصد اهانت به کسی را نداشتیم، اما تلفنش خاموش بود و نتوانستم با او صحبت کنم. مطمئنا ما قصد اهانت به هیچ کسی را نداشتیم. بنای ما بر اساس احترام گذاشتن به دیگران است.

مدیر‌عامل باشگاه استقلال درباره این که شهرداری دو ورزشگاه را به استقلال و پر‌سپولیس داده است، افزود: بله. شهرداری دو ورزشگاه را به این دو تیم داده است. امروز هم جلسه‌ای را با دکتر سجادی و با حضور طاهری برگزار کردیم. قرار است فردا ساعت 10:30 با حضور اعضا بر اساس قر‌عه‌کشی مشخص شود کدام ورزشگاه به کدام باشگاه می‌رسد.

او درباره رضا احدی هم گفت: امروز به عیادت رضا احدی خواهم رفت.

افشارزاده همچنین درباره اجرای برجام، اظها‌ر کرد: این پیروزی را به آقای روحانی، دکتر ظریف و ملت ایران تبریک می‌گویم و دستاورد بزرگی برای همه ما محسوب می‌شود.

افشارزاده در مورد این که آیا استقلال پول بلوکه‌ شده‌ای دارد که با اجرای برجام بتواند به آنها دسترسی پیدا کند، گفت: نه. پول بلوکه شده نداریم.

کد خبر : ۳۳۸۸۷۲