خبرگزاری کار ایران

هندبال جام‌ملت‌های آسیا- بحرین؛

شکست ناامید کننده هندبال ایران مقابل سعودی‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۲۸۴

تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدارش در جام‌ملت‌ها مقابل عربستان تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دومین روز از هفدهمین دوره  رقابت‌های هندبال جام ملت‌های آسیا که در منامه در کشور بحرین آغاز شده تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود به مصاف عربستان رفت که شاگردان اسماعیلاجیچ این دیدار را واگذار کردند تا گام نخست را ناامیدکننده بردارند.

سعودی‌ها نیمه نخست این دیدار را با برتری 12 بر 10 به سود خود رقم زدند و اگرچه هندبالیست‌های کشورمان نیمه دوم در پی جبران نتیجه به زمین مسابقه برگشتند ولی حملات حریف زهردارتر بود و در زدن ضربات آخر بهتر عمل کردند و برتری خود را نیمه دوم هم حفظ کردند.

شاگردان اسماعیلاجیچ سعی کردند با ضد حمله نتیجه را برگردانند ولی در گام پایانی ناموفق بودند تا نیمه دوم هم با برتری 14 بر 11 سعودی‌ها به پایان برسد و در مجموع این عربستان باشد که با نتیجه  26 بر 21 به پیروزی برسد.

سعید برخورداری (دروازه‌بان)، میلاد مسائلی، شاهو نصرتی، پویا نوروزی‌نژاد، علیرضا موسوی، افشین صادقی و احسان ابویی بازیکنانی بودند که ترکیب نخست تیم ملی را مقابل سعودی‌ها تشکیل دادند و در ادامه امید سه‌کناری، سلامان بربط، کاظم جمعه‌پور و محسن باباصفری هم با دستور اسماعیلاجیچ وارد زمین شدند.

این رقابت‌ها حکم انتخابی جام جهانی 2016 را دارد که قرار است به میزبانی فرانسه برگزار شود که 4 تیم برتر رقابت‌ها به مسابقات جهانی راه خواهند یافت.

همچنین قطر به عنوان نخستین تیم آسیایی پیش از این به جام‌جهانی راه یافته و تیم ملی کشورمان نیز با وجود شکست در گام نخست شانس رسیدن به جام‌جهانی را دارد.

در نخستین دیدار این گروه تیم امارات موفق شد 21 بر 17 تیم ملی چین را از پیش رو بردارد.

تیم ملی هندبال کشورمان در این رقابت‌ها در گروه B قرار گرفته که با تیم‌های عربستان، لبنان، چین، بحرین و امارات همگروه است. همچنین در گروه اول این رقابت‌ها هم تیم‌های قطر، کره‌جنوبی، عمان، ژاپن، سوریه و ماکائو به مصاف هم خواهند رفت.

برنامه ادامه دیدارهای تیم‌ملی هندبال کشورمان در این رقابت‌ها به این شرح است:

یکشنبه 27 دی‌ماه

ایران - لبنان، ساعت 17

سه‌شنبه 29 دی‌ماه

ایران - چین، ساعت 15 

پنجشنبه یکم بهمن‌ماه

ایران - بحرین، ساعت 19

شنبه سوم بهمن‌ماه

ایران - امارات، ساعت 15

هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال جام ملت‌های آسیا  از 25 دی‌ماه تا 8 بهمن در منامه بحرین پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز