خبرگزاری کار ایران

نشان دادیم در آینده حرف زیادی برای گفتن داریم

خاکپور: حالا تمرکزمان روی بازی با قطر است

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۶۸۹

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: بازیکنان ایران نشان دادند که در آینده حرف زیادی برای گفتن دارند.

به گزارش ایلنا، محمد خاکپور بعد از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل سوریه گفت: این بازیکنان آینده فوتبال ایران هستند و نشان دادند که در آینده حرف زیادی برای گفتن دارند. در نیمه اول با وجود داشتن موقعیت خوب کار نکردیم اما در نیمه دوم هم بهتر بازی کردیم و خوشبختانه گلزنی هم کردیم.

وی افزود: فوتبال 90 دقیقه است و باید صبر داشت. از سوریه آنالیز خوبی داشتیم و می‌دانستیم حریف جنگنده است. البته این تیم از لحاظ تاکتیکی شرایط خوبی نداشت. مطمئنا آنها در ادامه بهتر خواهند شد.

سرمربی تیم ملی امید تأکید کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. البته قطر میزبان است. بازی با سوریه تمام شده است و دیگر به این بازی فکر نمی‌کنیم از الان تمام تمرکز ما روی بازی با قطر است تا با حداکثر امتیاز زمین را ترک کنیم.

خاکپور خاطر نشان کرد: از سوریه به خاطر بازی جوانمردانه‌ای که انجام داد تشکر می کنم آنها ضد فوتبال بازی نکردند.

وی در ادامه در مورد گلزنی ارسلان مطهری و نقش او در گل دوم، گفت: مطهری بازیکن بسیار خوب و باکیفیتی است که به تیم انرژی می‌دهد قطعا در آینده از او بیشتر می‌شنویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز