خبرگزاری کار ایران

نشست خبری گالا۲۰۱۵؛

مسی: فتح جام‌جهانی را به بردن توپ طلا ترجیح می‌دهم/ به هیچ بازیکنی حسادت نمی‌کنم

ستاره آرژانتینی بارسا ترجیح می‌دهد برنده جام‌ جهانی شود تا توپ طلای فیفا.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی در نشست خبری پیش از مراسم گالا 2015 گفت: حضور دوباره بین 3 نامزد نهایی توپ طلا شیرین و لذتبخش است. فرقی نمی‌کند امشب برنده شوم یا نه؛ همیشه حضور در اینجا مایه افتخار است.

وی ادامه داد: بودن در اینجا برای من بیش از هر چیزی اهمیت دارد. هر سال تلاش کرده‌ام تا سطح بازی‌ام را حفظ کنم یا حتی بهتر کنم. هر سال هدف من کسب همه افتخارات ممکن با بارسلونا است.

مسی متذکر شد: سال قبل خوش‌شانس بودیم که 5 جام بردیم. سال فراموش‌نشدنی و فوق‌العاده‌ای بود. سالی پر از غرور. سال پر از افتخار و خاطرات خوبی را پشت سر گذاشتم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که 5 توپ طلا را ترجیح می‌دهد یا فتح جام جهانی را گفت: واضح است که فتح جام‌جهانی را ترجیح می‌دهم. افتخارات تیمی همیشه بالاتر از افتخارات فردی است. فتح جام‌جهانی از همه افتخارات با ارزش‌تر است.

ستاره بارسا همچنین در پاسخ به این سوال که آیا به رونالدو حسادت می‌کنی یا نه افزود: حسادت کلمه خوبی نیست. من به هیچ بازیکنی حسادت نمی‌کنم ولی باید بگویم رونالدو خصوصیات منحصر به فردی دارد که آرزوی هر بازیکنی است.

وی درباره نیمار همبازی خود در بارسا هم گفت: نیمار وارث هیچ بازیکنی نیست همانطور که من نبودم. او خودش است. اینکه به کجاها در فوتبال خواهد رسید به خودش بستگی دارد. او همه شرایط تبدیل‌شدن به بهترین بازیکن دنیا را دارد. نیمار هم انسان و هم فوتبالیست بزرگی است.

کد خبر : ۳۳۷۳۶۳