خبرگزاری کار ایران

حسینی به ایلنا خبر داد؛

مجلسی‌ها در حمایت از ملوان به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نامه نوشتند

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از باشگاه ملوان، نامه‌ای را تهیه و امضا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از منتفی شدن انتقال مهدی شریفی بازیکن سرباز سابق تیم سپاهان به باشگاه ملوان که موجب اعتراض شدید مسئولان این تیم و صدور بیانیه باشگاه ملوان در خصوص کناره گیری از لیگ برتر شد، حالا جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز قصد دارند در حمایت از تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر فوتبال، نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ارسال کنند.

در همین زمینه، هادی حسینی نماینده استان مازندران و سخنگوی فراکسیون مجلس شورای اسلامی با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: : یک یادداشتی در زمینه حمایت از باشگاه ملوان نوشته شده است و بخشی از نمایندگان مجلس از جمله خود من آن را امضا کرده‌ایم و قرار است این نامه را به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ارسال کنیم.

وی افزود:ورزش باید فضای معرفتی داشته باشد و ما انتظار داریم که مجموعه دوستان در کلیه باشگاه ها فضای معرفتی ورزش را حفظ کنند. جذب یک بازیکن ارزش این را ندارد که روح جوانمردی ورزش دچار خدشه شود و نباید طوری رفتار کرد که مردم نسبت به فضای ورزش بدبین شوند.

بعد از اعلام کناره گیری باشگاه ملوان از لیگ برتر، سردار مهرعلی باران چشمه از بازگشت این تیم به رقابتهای لیگ برتر خبر داد اما دنیامالی رئیس هیات مدیره این باشگاه با رد اظهارات باران چشمه تاکید کرد که ملوان همچنان بر تصمیم خود مبنی بر کناره گیری از لیگ پافشاری خواهد کرد.

لازم به ذکر است که مجمع عمومی باشگاه ملوان قرار است برای تصمیم گیری در این مورد تشکیل جلسه بدهد.

 

 

کد خبر : ۳۳۷۲۲۲