خبرگزاری کار ایران

پورکیانی خبر داد:

استقلال خوزستان از تیمور‌‌ شرقی بازیکن گرفت

قهرمان نیم فصل لیگ برتر، یک هافبک اهل تیمور شرقی را جذب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال خوزستان در راستای تقویت خود برای نیم فصل دوم رقابتهای لیگ، یک بازیکن خارجی اهل تیمور شرقی به نام فیلیپه برتولدو دوس سانتوس را جذب کرد.

در همین زمینه، علی پورکیانی قائم‌مقام این باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: سانتوس اصلیتی برزیلی دارد ولی تبعه کشور تیمور‌ شرقی شده است. این بازیکن 25 ساله است و در تیم های خوب برزیلی مانند پالمیراس نیز سابقه بازی دارد ضمن اینکه در لیگ ژاپن نیز حضور داشته است.

وی در مورد پست بازی این بازیکن و همچنین نحوه انتخاب وی گفت: این بازیکن در پست هافبک تهاجمی بازی می کند و بازیساز بسیار خوبی است. آقای ویسی خودش با دیدن فیلم بازی این بازیکن وی را انتخاب کرد و مطمئن باشید همانطور که دیگر خارجی‌های ما که با نظر آقای ویسی انتخاب شدند بازیکنان خوبی هستند، این بازیکن نیز بازیکن خوبی است و به تیم کمک خواهد کرد.

سانتوس-استقلال خوزستان

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در رابطه با ادامه فعالیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: فعلاً هیچ بازیکن خاصی برای جذب کردن مدنظر ما نیست و آقای ویسی اسم کسی را به باشگاه نداده است. ضمن اینکه هیچ بازیکنی از تیم جدا نخواهد شد و با  همان نفراتی که لیگ را شروع کردیم، نیم فصل دوم را هم نیز ادامه می‌دهیم.

وی در پایان راجع به برنامه این باشگاه برای برگزاری یک اردوی درون مرزی در یکی از شهرهای جنوب کشور گفت: به درخواست سرمربی تیم و به منظور آمادسازی مناسب برای نیم فصل دوم، از 23 تا 27 دی در کیش اردو می زنیم و بعد از آن به اهواز برمی‌گردیم و ادامه تمرینات را در اهواز برگزار خواهیم کرد.

کد خبر : ۳۳۶۹۳۸