خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ اطلاعی از وضعیت سوشا ندارم/ خوردبین خودش باید پاسخگوی ادعایش باشد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از شرایط فعلی پرونده دروازه بان این تیم ابراز بی اطلاعی کرد.

جعفر کاشانی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط فعلی پرونده سوشا مکانی گفت: من هیچ اطلاعی از شرایط کنونی این مسئله ندارم و نمی دانم این پرونده به چه مرحله ای رسیده است.

وی در پاسخ به اینکه چرا به عنوان رئیس هیات مدیره از موضوعی با این اهمیت بی خبر است افزود: این که من رئیس هیات مدیره هستم دلیلی بر این نیست که از همه مسائل باشگاه با خبر باشم. آقای حسین عبدی به عنوان سخنگوی هیات مدیره در این موارد باید پاسخگو باشد نه من.

در حالی که محمود خوردبین، سرپرست تیم پرسپولیس، صبح چهارشنبه هفته گذشته در مصاحبه ای اعلام کرده بود سوشا مکانی بعدازظهر همان روز (چهارشنبه) از زندان آزاد خواهد شد، این اتفاق رخ نداد و از آن زمان تاکنون این بازیکن در بازداشت به سر می برد. جعفر کاشانی در واکنش به این موضوع که سرپرست سرخپوشان به چه دلیل خبر از آزادی سوشا مکانی داده بود نیز بیان داشت: آقای خوردبین یک حرفی را زده است و خودش نیز باید پاسخگو باشد. من نمی دانم ایشان به چه دلیل این حرف را زده است، بهتر است از خود ایشان سوال کنید.

وی در پایان گفت: من امیدوارم با صعه صدر مسئولین مشکلات پیش آمده برای سوشا مکانی هرچه زودتر برطرف شود و از این به بعد هم دیگر شاهد چنین مسائلی برای بازیکنان و قهرمانان کشورمان نباشیم.

کد خبر : ۳۳۶۵۴۲