خبرگزاری کار ایران

طاهری مطرح کرد؛

آخرین وضعیت پرونده سوشا مکانی

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اظهارات غیر مسئولانه بعضی از اشخاص باعث شد تا نه تنها مشکل سوشا مکانی حل نشود ، بلکه کار او پیچیده‌تر هم گردد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس که بعد از ظهر امروز برای دومین بار به دادسرا رفته بود، در بازگشت با اعلام این مطلب افزود: همانطور که دیروز پس از خروج از دادسرا اعلام کردم بار دیگر این نکته را متذکر می شوم که احترام به قانون و مراجع قضایی جزوه لاینفک کار ما است.

وی افزود: من امروز  برای بار دوم به دادسرا رفتم تا ضمن ملاقات با قاضی پرونده از ایشان درخواست نمایم که با گذشت و رافت اسلامی پرونده سوشا مکانی را ببینند و به این جوان که حالا به اشتباهات خود پی برده کمک کنند تا هر چه سریعتر مشکلات را پشت سر بگذارد، ضمن اینکه ابراز امیدواری می کنم تا دیگر شاهد اینگونه قضایا نباشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت های خود از رفتار و صحبت های غیر مسوولانه بعضی از افراد گلایه کرد و افزود : از روز نخست که این مشکل پیش آمد ما در چند و چون قضایا بودیم و بطور کامل آن را پیگیری می کردیم اما نه با هیاهو و جنجال رسانه ای، شاید در این راه متهم به غفلت هم شدیم اما به راه خود ادامه دادیم.

وی افزود: درعین حال شاهد بودیم که متاسفانه بعضی از افراد غیر مسوول اظهار نظرهایی کردند که نه تنها به سوشا کمکی نکردند بلکه موجب پیچیده تر شدن پرونده وی و اخلال در روند رسیدگی از سوی قاضی محترم هم شد به همین علت بار دیگر از این عزیزان می خواهم در این خصوص اظهار نظر و اقدامی نکنند و اجازه دهند مسوولان قضایی با تدبیر خود این کار را به سرانجام برسانند.

طاهری در پایان ابراز امیدواری کرد که با صحبت های انجام شده و گذشت و درایت قاضی محترم پرونده این مشکل بزودی حل و فصل گردد.

کد خبر : ۳۳۶۰۹۹